Resil jsem spolupraci s jednou dopravni firmou z Australie co by chtela abysme je pouzivali. Delaji uplne to stejne co my. Maji sklad v Los Angeles a nabizeji v podstate tu stejnou sluzbu. Maji dobre ceny na vetsi zasilky a chteji at je dame k nam do kalkulatoru. Aby nasi klienti mohli vybrat jejich postovni metodu. Rozdil je, ze nabizeji jen prepravu kontejnerem, takze nemaji plnou skalu postovnich sluzeb.
Obchodni model maji zalozen tak, ze nenabizi zadne provize nebo slevy. Takze kdyz budeme chtit neco vydelat, tak budeme drazsi nez jejich verejne ceny. Pisu jim, ze to neni uplne idealni strategie, kdyz chteji mit resellery. Ze takto jim jen budeme delat reklamu a nasi klienti pak budou primo pouzivat je, protoze uvidi, ze jsou levnejsi. Proste nemuzou nam takto primo konkurovat. Minimalne nam musi dat moznost nejake marze a schopnosti nabidnout tu stejnou sluzbu za stejne ceny jako oni.
Nevim jestli ze sebe delaji hloupe a samozrejme nevidi v nicem problem. Jejich argument je, ze ten jejich obchodni model je perfektni, protoze uz maji nejake firmy, ktere je pouzivaji. Ja naprosto chapu, ze jim se ten obchodni model takto libi. Me by se taky libil kdybych byl v jejich kuzi. Ale sam nemam zajem. Porad premlouvaji a nedaji se odbyt.
Související články
Pro? hodinová sazba agentur už dávno není transparentní?
Vždy jsem byl p?íznivcem hodinové sazby v ú?tování reklamních agentur. Odm?na za reálný odborný ?as agentury. Má spousty nevýhod, ale je…
Collabim – instantní prášek na SEO?
Poslední tři měsíce jsem měl možnost sledovat SEO z poněkud více manažerského pohledu, než dřív. Měl jsem možnost komunikovat s…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…