← Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné? • Přijďte se ptát a odpovídat - Nové Fórum pomoci AdWords →
Nové pravidlo Google AdWords pro viditelnou URL adresu zakazuje používat různé domény v rámci jedné sestavy. Viditelné i cílové, protože obojí musí být shodné. Většinu inzerentů to pravděpodobně nijak neovlivní. Pokud ale z nějakých důvodů cílíte stejným klíčovými slovy z jedné sestavy na dvě své domény, musíte své kampaně upravit.
Smysluplnost tohohle pravidla je trochu sporná. Cílení na dvě různé domény z jedné sestavy není sice úplně běžný postup, své opodstatnění mít ale může. Napadají mě dva případy:
V případě, že budete chtít toto provozovat dál, nenapadá mě jiná cesta, než vytvořit si v rámci účtu duplicity v klíčových slovech a možná i celých kampaních, což asi není úplně šťastné.
Související články
WebExpo není jen pro geeky!
Na WebExpo 2009 jsem málem vůbec nešla. Dlouho jsem se rozhodovala, protože jsem měla za to, že když už se pár let nevěnuju žádné fázi…
Pokud bojujete s upgradovanými URL v AdWords…
Upgradované URL adresy v AdWords s sebou p?ináší spoustu radostí. Zejména pokud možnosti m??ících šablon ani nevyužíváte, tak je to…
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…