Chystam se taky na novy zpusob jak s temi slevami budeme zachazet. Zakaznikum ze zemi, kde mame nejmene problemu (treba chargebacks, podvody, apod.) dame nejvetsi slevy. A pak se to odstupnuje podle toho kde je tech problemu vice tak sleva bude mensi. Uz jsme to tak trosku delali v minulosti, ale ted to bude mnohem vyrazneji videt.
DHL v nas vidi hvezdu, ktera jde nahoru takze byli agresivnejsi v tom co nam nabidli nez je asi bezne zvykem. Konkurence se ma ted na co tesit;-)) Fakt to bude vyrazne videt ten rozdil.
Související články
Facebook Ads
Reklama v sociální síti Facebook může být celkem zajímavá věc. Nezbývalo mi, než to vyzkoušet. Inzerentů ve Facebooku ani článků o…
Nové klientské centrum
Být registrovaným zákazníkem v e-shopu s sebou p?ináší ve v?tšin? p?ípad? beze sporu samé výhody a pozitiva. Podmínkou pro dokon?ení…
Tak neco dobreho vzeslo hned v pondeli rano
Bank of America se od posledniho tydne snazi vyhovet memu pozadavku at mi vydaji nove kreditni karty na ktere se daji sbirat mile. Kdyz jsem se s nimi…