Být registrovaným zákazníkem v e-shopu s sebou p?ináší ve v?tšin? p?ípad? beze sporu samé výhody a pozitiva. Podmínkou pro dokon?ení objednávky to ale rozhodn? není! Pro ty zákazníky, kte?í se rozhodnou ?erpat ze slev, které pro své registrované klienty e-shopy nabízí, jsme podstatn? vylepšili jejich klientské centrum. Zopakovat svou objednávku, sledovat historii, ?i stáhnout p?edchozí faktury p?jde te? raz dva.
Bylo, nebylo, p?ed nedávnou dobou žil jeden registrovaný zákazník a ten se p?ihlásil ke svému uživatelskému ú?tu ve svém oblíbeném e-shopu. A co tam nevid?l? No, vskutku, moc toho nebylo. Mohl si prohlédnout historii svých objednávek a plateb, ale údaje sloužily pouze informativn?. Ostatní údaje, jako je t?eba jeho hodnocení u zboží nebo diskuse pod produkt?m, aby ve svém klientském centru pohledal. No uznejte (my jsme to uznali), že tahle pohádka trhákem zrovna není. A tak, kde se vzalo, tu se vzalo, nové klientské centrum.
Nov? p?ibylo po levé stran? uživatelského ú?tu menu a s ním i spoustu nových možností. Zárove? zákazník vidí hned na „nást?nce“ i p?ehled posledních t?í objednávek. Kompletní p?ehled pak vidí v sekci „Moje objednávky“
Slevy, slevy, slevy. Hýbou sv?tem a jsou jedním z hlavních motiv?, pro? se zákazníci do e-shopu registrují. Nyní mají tedy i p?ehled o tom, jaké slevy mohou v obchod? ?erpat. Pokud však zákazník žádnou slevu p?id?lenou nemá, tato sekce se nezobrazuje.
Související články
Pche! Na nás si krátký únor nep?ijde!
Moderní e-shop vyžaduje moderní vzhled, uživatelskou p?ív?tivost a dobré možnosti ukazovat zákazník?m zboží. V t?chto dnech finišují…
AdFox končí, Centrum bude nabízet AdWords
Jsou to dva měsice, kdy jsem se zamýšlel na budoucí existencí reklamního systému AdFox provozovaného Centrum Holdings (Centrum.cz). Dnes už…
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v lednu 2019
Leden ?asto prozradí o tom, jaké budou marketingové plány firem. Pomalu se rozjíždí nové reklamní kampan? a ob?as n?které spole?nosti…