Neexistuje prumerny clovek. Rozdelte si zakazniky do skupin.

podnikanivusa.com, 11. dubna 2010 ve 18:22:13, 38x přečteno

Pise ze typicky american koupi jednu knihu rocne. Jenze neexistuje neco jako typicky american. Prumer o nicem nevypovida. Nekteri lide nekoupi ani jednu knihu rocne a nekteri jich koupi 400 (jako Seth). Takze kdyz se snazite najit nejlepsi strategii jake sluzby nabidnout, jake nastavit ceny tak se nesnazte toto delat pro ten prumer. Rozdelte si klienty do skupin a pak to zacne byt jednodussi.

Presne tohle jsme pred nejakou dobou udelali na Shipito. Mame klienty, kterim prijde jeden balik a tim to skonci. Ale mame i klienty, kterym prijde sto baliku mesicne.

Kdyz zakaznik telefonuje, posle email nebo s jeho uctem pracujeme tak vidime, ze se treba jedna o zlateho zakaznika. On to vidi i zakaznik sam primo na svem ucte jaky ma status. Kdyz premyslime o zmenach, sluzbach, cenach tak se divame presne na zakazniky pres tyto skupiny. Pripravujeme i ruzne vyhody. Zatim se to nestihlo udelat. Ale zajimave je, ze hodne lidi je rado jen za ten samotny status. Treba me poslou email jak jsou hrdi, ze dosahli zlateho statusu.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Jak získat zákazníky před Vánocemi

Půlka listopadu je již za námi a většina lidí pomalu začíná přemýšlet o vánočních nákupech. Pro e-shopy nadchází nejštědřejší…

Pribeh zamestnance predchoziho majitele skladu

Nechaval jsem si na mou novou motorku namontovat crash bars. Dal jsem inzerat na Craigslist. Ozval se mi clovek, ze to umi udelat a je fanousek do

Jak mi jde investování do akcií p?es Fio e-Broker – prosinec 2021 a kousek ledna 2022

Trhy se nám v prosinci za?ali nep?íjemn? ot?ásat. Ve vzduchu bylo potenciáln? hodn? negativních zpráv. Do toho za?al padat BitCoin. P?vodn? jsem…


Komentáře

(nezobrazuje se)