Vemte si, ze chcete ziskat nove uzivatele/zakazniky. Vyzkousite vsechny mozne druhy reklam a marketingu. Zjistite, ze nejlepe funguje PPC. A kdyz se budete snazit sebevice tak vas konverze stoji 20 dolaru (dodejte si jakoukoliv castku). Proste levneji noveho zakaznika neziskate.
Neni lepsi se na celou reklamu vykaslat a radeji ty penize nejak tem zakaznikum dat? Nez platit 20 dolaru Google tak vymyslet marketing, kdy ty penize dostane zakaznik?
Mate si pamatuji, ze kdyz zacinal Paypal tak za otevreni noveho uctu kazdy clovek dostal 10 dolaru a kdyz jste toho noveho uzivatele referovali tak vam prislo 5 dolaru. Tohle skutecne nevim presne, ale mam fakt dojem, ze to takto nejak bylo. Ale uplne presne si pamatuji, ze me pripadalo sokujici, ze dostanu 10 dolaru na ucet jen za to, ze si ho zalozim. A muzu ty penize okamzite utratit. Paypalu to nadherne pomohlo se bleskove rozjet. Bylo to dostatecne motivujici, aby si lidi zalozili ucet.
Tento pristup ma urcite potencialni problemy. Treba nutnost nejak osetrit spekulanty co by se snazili vytvorit vice uctu. Ale zpet k te hlavni myslence. Reklama moc efektivni neni. Kdyz uz se vyhazuji penize za reklamu neni lepsi ty penize dat uzivatelum. Marketing je to taky. Jen benefituje nekdo jiny (ne majitel reklamni site, ale uzivatel). A obrovsky se zvysuje pozitivni pristup ke sluzbe. Uzivatel vidi, ze dostal neco zadarmo. Ma radost. Doporuci dale.
Související články
P?ipravte PPC kampan? na rok 2017
Dnes jsem m?la na E-Business Akademii dvacetiminutovou p?ednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat fakt…
Marketing a KPI: 6 nejznám?jších a pro? je mít?
Klí?ové ukazatele výkonnosti (KPI – Key Performance Indicators) jsou kvantifikovatelné metriky, které ukazují výkon firmy (marketingu) ve…
Jak využít customer lifetime value (CLV) v marketingu?
Mnoho odborník? tvrdí, že jedna z nejd?ležit?jších metrik, které by m?l marketingový manager nebo majitel e-commerce projektu chtít v?novat…