Začínají se nám v Česku rozjíždět mikroslužby – za 100 Kč nebo podobnou částku pro vás někdo udělá nějakou minislužbu (úklid, překlad, korektura, úsměv atd.). Pojďme se podívat, jak můžete využít e-mail marketing při budování webu zabývajícího se těmito „mikroslužbami”.
Prvním a zlomovým okamžikem je vybudování potřebné databáze kontaktů, kterým pak můžete nové služby nabízet. Jde o stejný princip jako u slevových serverů. Bez dobré databáze se neobejdete.
Zkrátka vymyslete akci, která osloví média. Samozřejmě budete potřebovat člověka, který takovou věc nabídne. Buď takového šílence budete muset najít, nebo zaplatit. Nejjednodušší je asi dát něco Hanychové. Kreativitě se ale meze nekladou.
Podle mne jsou u těchto webů dvě linie, které je potřeba sledovat a rozvíjet. Jsou to samotní návštěvníci, kteří by mohli mít o služby zájem, a také lidi, kteří služby nabízejí.
Související články
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
E-mail marketing a cookies. Vyzkoušejte, jak to funguje
Možná jste to zažili u webových služeb jako je Booking.com nebo LowFares.com. Navštívíte web, použijete jejich službu nebo jen vyhledáváte…
E-mail marketing: Automatické e-maily mimo zorné pole českých webů?
Nikdy jsem úplně nepochopil, proč e-shopy, které investují značné peníze do svých webů, nevěnují pozornost také automatickým…