E-mail marketing: Automatické e-maily mimo zorné pole českých webů?
madcow.cz, 19. ledna 2010 ve 12:05:48,Nikdy jsem úplně nepochopil, proč e-shopy, které investují značné peníze do svých webů, nevěnují pozornost také automatickým e-mailingům. Běžně se mi stává, že po registraci na zajímavém webu přijde prachmizerný e-mailing s oznámením a linkem.
Jak mám jako zákazník vnímat to, že místo půvabné holky od vedle přijde na rande jako náhrada její nepovedená spolubydlící trpící čímkoli “odporným, co si dokážete představit”? Asi budu trochu “nakrknutej”.
Cit pro vizuální stránku věci (chcete-li “značku”) ovšem není jediným důvodem, proč se zamyslet na automatickými e-maily. Z podstaty věci je jasné, že např. uvítací a potvrzující e-maily mají řádově větší open a click rate. Lidé zkrátka chtějí vědět, zda jejich nákup, registrace či úprava profilu proběhla úspěšně.
Tím, že se spokojíte s pouhou formalitou, se jednoduše okrádáte (resp. vašeho zaměstnavatele obíráte) o zisky, které vám mohou plynout z jednoduché úpravy automatických e-mailingů. Co by takový uvítací e-mailing, kromě obligátního obecného textu a linku, mohl obsahovat?
Související články
E-mail marketing a cookies. Vyzkoušejte, jak to funguje
Možná jste to zažili u webových služeb jako je Booking.com nebo LowFares.com. Navštívíte web, použijete jejich službu nebo jen vyhledáváte…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
Mikroslužby a e-mail marketing
Začínají se nám v Česku rozjíždět mikroslužby – za 100 Kč nebo podobnou částku pro vás někdo udělá nějakou minislužbu (úklid,…