Když vám celebrita s miliony fanoušků zpropaguje TLD přes sociální sítě
404m.com, 30. června 2014 ve 19:47:44,Uniregistry Inc. se rozhodlo k poměrně originálnímu kroku. Požádali jistou celebritu jmenovitě Justin Bieber, aby jim prostřednictvím sociálních sítích zpropagoval jejich novou TLD .tattoo. Ten hodil na sociální sítě informaci o své nové adrese – joker.tattoo, která je přesměruje na jeho Tumblr účet.
To už je pořádně masivní kampaň na sociálních sítích co říkáte? Tak schválně kolik tipujete, že byl přírůstek nových .tattoo domén hned 27.6.2014? Desítky, stovky anebo dokonce tisíce? Nebudete tomu věřit, ale k původním 6.351 doménám přibyly celkem tři. 28.6.2014 to byla další jedna a včera opět jedna.
Ačkoliv někteří odborníci poukazují na chyby jako je přesměrování místo maskované URL anebo lepší konstrukce reklamy, která by měla nějaká call to action prvek, tak není pochyb o tom, že se jedná o jeden z největších neúspěchů reklamních kampaní přes sociální sítě, jaky se kdy stal. V tomto případě někdy až fanatičtí fanoušci Justina nenásledovali a nekoupili si novou doménu.
Až se vám někdy podaří opravu zkazit reklamní kampaň na sociálních sítích, tak se můžete utěšovat, než někdo z 231K like, 2.459 sdílení, 50.741 retweets a 59.155 favorite dokázal udělat možná 6 konverzí v celkové cenně cca 126 EUR.
Související články
E-shop přímo na Facebooku
Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní…
Internetová reklama a politika
Politické klání už skončilo a tak už nemusíme více sledovat na pravicově orientovaných denících levicovou reklamu a naopak. Když nad…
Jak napsat nabídku na guest blogging?
Poslední dobou se nám to v SEO tlu?e a hodn? lidí hází špínu na druhé, tak m? napadlo, že by p?isp?la spíše pozitivní recenze než…