E-shop přímo na Facebooku

webzurnal.cz, 11. dubna 2011 ve 12:00:46, 73x přečteno
E-shop přímo na Facebooku

Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní realizací, vznikají zajímavé projekty jako například E-shop přímo na Facebooku od Shoptet.cz. Proč vůbec uvažovat o tom, jestli je dobré rozšířit internetový obchod i na tuto sociální platformu? Argumenty jsou jednoduché, nevyvratitelné, jednoduše čísla. Od roku 2008 se počet uživatelů na této sociální síti navýšil o 500%, a protože předpokládám, že budete prodávat nejčastěji v rámci ČR, přihodím ještě nějaká data v rámci našich hranic. Denně navštíví Facebook přes 2 miliony Čechů, z nichž ten průměrný zde stráví zhruba pět hodin. Chcete je oslovit v jejich „virtuální domovině“? Zvažujte e-shop na Facebooku.

Základem je pochopitelně vytvoření vaší stránky (respektive fanouškovské stránky) na Facebooku, na kterou lze poté e-shop napojit. Vytvoříte jí na této stránce a celý proces je poměrně přehledný a neměli byste narazit na žádná úskalí. Poté, co stránku vytvoříte, se zaměřte na samotné získávání fanoušků, následovníků, nebo jak to v současnosti nazvat, jednoduše řečeno lidi, kterým se vaše stránka líbí a pravidelně se jim tak zobrazí vše, co napíšete a budou moct vidět i samotné zboží. Modelem může být například stránka tvůrců modulu E-shop na Facebooku zde.

Samotný Facebook e-shop vám nabídne hned několik výhod. V první řadě, jak už bylo řečeno, můžete oslovit mnohem širší spektrum zákazníků. Ti pak mohou jednotlivé produkty označovat jako oblíbené (stejný princip, jako když označujete, že se vám líbí nějaký příspěvek, stránka apod.), což také zvyšuje jejich prodejnost. Samozřejmostí jsou veškeré možnosti bannerů, slevových akcí na vybrané zboží apod. Ke každému produktu pak lze vložit detailní popisek, jako je to v klasických e-shopech, tedy jednoduše řečeno detail, a navíc můžete posilovat i jakousi vzájemnou spolupráci zákazníků a trochu budovat komunitu, když je možné jednotlivé produkty komentovat a diskutovat o nich.

Vzhledem k tomu, že se jedná o novinku, kterou Shoptet prezentoval opravdu nedávno, je tu samozřejmě i akce pro zákazníky, kteří si E-shop na Facebooku zřídí do konce měsíce dubna. Ti totiž získají provoz na první 2 měsíce zdarma, což umožní především vše si vyzkoušet a zjistit, zda třeba právě vy nedokážete výrazně zvýšit obrat, protože na Facebooku je nemalá část vaší cílové skupiny, která vám dříve unikala. Jedná se o opravdu povedený modul, díky kterému můžete dosáhnout na větší zisk a posilovat růst internetového prodeje. Kvalitu provedení dokazuje jasně i fakt, že za první dny „na světě“ atakuje počet aktivních uživatelů už tři stovky. Tak proč ještě nejste mezi nimi?

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli

Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na

Jak se WordPress p?ipravuje na GDPR

GDPR klepe na dve?e. Pokud si ukládáte jakákoliv osobní data (nap?íklad email) musíte být procesn? p?ipraveni a mít uzav?ené…

Co se událo na ?eském hostingovém trhu v srpnu 2019

Kv?li problém?m v DC Tower došlo k výpadku služeb Active 24. A?koliv se psalo o 2 – 3 hodinách, tak m?j testovací webhosting nešel podle…


Komentáře

(nezobrazuje se)