Jak je to s NBD zárukou notebooků DELL, zakoupených v běžných obchodech?

blog.zdenekvecera.cz, 7. ledna 2010 ve 13:01:43, 68x přečteno
Jak je to s NBD zárukou notebooků DELL, zakoupených v běžných obchodech?

Společnost DELL prodává notebooky nejen skrz své webové stránky, ale využívá již i distribučních kanálů. Notebook DELL tak můžete zakoupit v libovolném obchodě, vedle jiných značek jako HP/Compaq či Lenovo.

DELL u těchto notebooků obyčejně poskytuje tříletou NBD záruku (Next Business Day On-site), což znamená příjezd technika a opravu na místě klienta do příštího pracovního dne.

Okolo NBD záruky u notebooků zakoupených v běžných obchodem se šíří fáma, že tři roky se počítají od data výroby notebooku, nikoli od data prodeje. Je tomu skutečně tak? Není.

Informoval jsem se na infolince DELLu a bylo mi řečeno následující: Pokud distributor (resp. e-shop) zakoupí u DELLu notebook například v únoru, a koncový klient si notebook zakoupí v e-shopu v květnu, tak systémově o nějaké měsíce záruky jakoby přijdete, nicméně, servisní oddělení bere na zřetel datum vašeho zakoupení notebooku, který je uvedený na faktuře.

Pokračování na: blog.zdenekvecera.cz

Související články

DELL: Jak probíhá reklamace DVD-ROM, aneb NBD záruka funguje dokonale

Po nějaké době jsem měl opět zkušenost s DELL servisem. V jednom případně mi u notebooku DELL Vostro 1500 začala zlobit DVD-ROM mechanika.…

Coronavirus situace Los Angeles 31. brezna

Myslim, ze spousta majitelu nemovitosti v USA ted se zatajenym dechem ceka jestli dostanou zaplaceny najem na duben. Zitra je prvniho. Vetsina najmu…

Dodo Pizza otevrena

Je oficialne otevreno. V rezii to ma velmi sikovna manazerka, ktera ma za sebou otevreni tri pobocek v USA pro Dodo. Drive pracovala v Dodo v Moskve…


Komentáře

(nezobrazuje se)