DELL: Jak probíhá reklamace DVD-ROM, aneb NBD záruka funguje dokonale

blog.zdenekvecera.cz, 7. května 2011 ve 19:43:14, 190x přečteno
DELL: Jak probíhá reklamace DVD-ROM, aneb NBD záruka funguje dokonale

Po nějaké době jsem měl opět zkušenost s DELL servisem. V jednom případně mi u notebooku DELL Vostro 1500 začala zlobit DVD-ROM mechanika. Moc se jí nechtělo číst, vydávala nepříjemné zvuky a dokonce si neporadila s některými lisovanými CD, což už je definitivní konec.

Stačilo vzít telefon a zavolat na DELL podporu. Po pár minutách čekání na spojení jsem problém vysvětlil velice ochotnému technikovi (nutno zdůraznit!). Slíbil, že pošle novou DVD-ROM. Zeptal se mě, jestli ji zvládnu sám vyměnit, aby nemusel posílat technika, který by ji vyměnil.

Na druhý den mi volal člověk z UPS, že mi veze balíček. S úsměvem na tváři a poloprázdným autem (což je rozdíl oproti PPL) mi předal balíček. Výměna DVD-ROM mechaniky je otázka jednoho šroubku a minuty času, takže hračka.

Předtím byla ještě další zkušenost. U notebooku DELL Studio zase zlobil adaptér, chvíli fungoval, chvíli ne, zcela nahodile. Opět to vyřešil jeden telefonát, na jehož konci bylo zaslání nového adaptéru.

Pokračování na: blog.zdenekvecera.cz

Související články

Cestování tak trochu jinak aneb v chudinských ?tvrtích Iquitos

Guest post od Jirky, ktery me pozadal o moznost zverejnit jak se taky da cestovat a zaroven pomahat! Mam presne takove aktivity take rad, takze jsem s…

Jak najit manazera

Je tam ciste prakticky duvod. Pokud clovek dokonale nerozumi jak firma funguje tak nebude mit u podrizenych respekt. Jak muze manazer rikat jak by se…

PPC / affiliate arbitráž – co to je a jak na tom vydělat?

Když si procházím různá česká fóra o podnikání na internetu, vesměs všichni používají na monetizaci svých projektů kontextovou PPC…


Komentáře

(nezobrazuje se)