V prvním článku s touto tématikou jsme se věnovali některým základním postupům, co udělat, co naopak neudělat, a také proč vlastně jsou dnes v překladu „fanouškovské stránky“, které Facebook umožňuje pro internetový marketing tak důležité. Po jeho projití byste měli mít hotový základní model takové stránky se záložkami. V tomto pokračování vám předám nějaké možnosti, jak udělat vzhled takové stránky.
Jak už bylo řečeno minule, Fan Page by se měla věnovat alespoň základním SEO postupům, pokud chcete například váš e-shop kvalitně propagovat, ale pochopitelně musí nějak vypadat i pro lidi, ne jen pro vyhledávače. Právě kvůli tomu se dnes velký počet grafických studií věnuje přímo tvorbě Facebook templates, česky řečeno šablonám.
Tento první template je sice naprosto zdarma, ale majitelé požadují mít na stránkách odkaz, že ho vytvořili a stejné informace i dole v copyrightu. Nic, co by se nedalo překousnout vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně zajímavou variantu.
Druhý template, který lze využít, je už naprosto zdarma a jedná se o naprosto základní model, pokud nechcete vaší stránku příliš komplikovat složitějším html kódování. Na druhou stranu, pokud je pro vás marketing a propagace důležitá, volil bych sofistikovanější formu.
Související články
Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 3.
V předchozích dvou článcích (první a druhý) jsme řešili, jak vůbec postupovat a zároveň čemu se při tvorbě Facebook Fan Page,…
Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1.
Otřepané motto – “Může vás to štvát, můžete proti tomu bojovat, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat,” se v současnosti…
Jak a pro? tvo?it Facebook Fan Page – díl 1.
Ot?epané motto – „M?že vás to štvát, m?žete proti tomu bojovat, ale to je tak všechno, co s tím m?žete d?lat,“ se v sou?asnosti t?žko…