Jak Lexus dela socialni marketing na Twitteru

podnikanivusa.com, 14. listopadu 2011 ve 18:15:25, 43x přečteno

Lexus is aggressively using social media, something perhaps out of step with Lexus’ stodgy image. Twitter is a big target, and Lexus monitors users who have large followings.

About four months ago, one of the Twitterati mentioned in a tweet that he was at a Starbucks coffee shop. A Lexus manager noticed. He called the Starbucks and arranged for the barista to treat the guy to a cup of coffee. The coffee-drinker promptly tweeted how well Lexus had taken care of him.

Na jednu stranu to vypada jako super kreativni napad, ale taky mam pocit, ze to je trosku “creepy”. Napisete, ze sedite v kavarne a najednou vam nejaka firma objednava kafe, protoze mate hodne followeru? Libi se vam to? Co kdyz to ale napadne delat treba 100 firem najednou? Protoze si vsichni precetli, ze to je dobry napad v novinach a reknou svym lidem v marketingu at to delaji.

Premyslet timto zpusobem o socialnim marketingu dava smysl. Je urcite potreba byt tim prvnim koho neco podobneho napadne. Taky si myslim, ze neco kreativniho dava vetsi smysl, nez nejake sponzorske tweety nebo rozdavani slev jen kvuli tomu, ze si vas lidi pridaji na Twitteru.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Black Hat pro sociální sítě

Včera na Search Engine Journal vyšel článek What Is Black Hat Social Media & Does It Affect SEO? a nezávisle na sobě mě požádalo několik…

Rozumějí agentury kouzlu sociálních sítí?

Jelikož jsem chyběl na IAC, doháním domácí úkoly a procházím si některé přednášky, které se tam objevily. Aktuálně jsem se zastavil u…

Marketingový mix: Co jsou 4P a jak nad nimi p?emýšlet?

Marketingový mix je ob?as brán jako synonymum ke zkratkám 4P, 5P, 7P, 8P nebo 4C. Jedná se o extrémn? známý a pro v?tšinu lidí i…


Komentáře

(nezobrazuje se)