Grafická reklama sklik zatím funguje jako PPI

404m.com, 5. března 2012 ve 17:57:13, 133x přečteno
Grafická reklama sklik zatím funguje jako PPI

Vypadá to, že se testování grafických reklam sklik v březnu posunulo na další úroveň. Od začátku měsíce se mi ozvalo hned několik lidí, kteří zahlédli reklamní banner. Zatím u všech to byla reklama o rozměrech 468×60. Zajímavá je ale odměna a to formou PPI.

PPI známá také jako Pay Per Impression, neboli zaplatíme vám za zobrazení, je u nás obvyklá spíše u velkých společností. Cena se vypočítává pomocí CPT/CPM (Cost Per Thousand/Cost per mille), tedy za tisíc zobrazení. Velké společnosti jí používají spíše orientačně, aby ty stotisícové částky tak moc nebily do očí.

Popravdě jsem překvapen, čekal jsem spíše klasickou formu platby za proklik. Je otázkou jak vysoko se cena za zobrazení může vyšplhat. Pro některé weby by tento formát reklamy mohl být daleko efektivnější než adsense.

Bannery jsou v pravé spodní části označeny seznamovským eskem. Pro ukázku můžete kouknout na blog 828cz.com, kde se majiteli podařilo grafický banner vyprintsceenovat (tomuto slovu to bude chtít udělat jednodušší český ekvivalent).

Pokračování na: 404m.com

Související články

Seznam kontext – dotestováno

Počínaje zítřkem ukončuje Sklik testování kontextu – prokliky z kontextu už budou placené stejně tak, jako ty ve vyhledávání. Pokud z…

Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?

V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…

Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli

Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na…


Komentáře

(nezobrazuje se)