E-mail marketing vs. Facebook fan page

madcow.cz, 10. února 2010 ve 15:14:43, 43x přečteno

Bavili jsme se nedávno s Michalem Krutišem o tom, jak může fan page na Facebooku plnohodnotně nahradit e-mailing. Výchozí úvaha byl taková, že především pro mladší cílovou skupinu bude přijatelnější, pokud se tito mladí stanou fanoušky produktu/firmy na Facebooku a daná firma jim pak čas od času pošle promotion, aktuality atd.

Dobrým příkladem může být např. výrobce bot Converze, který na stránce pro fanoušky zveřejní své novinky, nové modely, promoakce atd.

1. Ne všichni vaši zákazníci jsou a budou (resp. nebudou) na Facebooku. Velmi rozumný odhad říká, že se v této sociální síti objeví přibližně 3 mil. českých uživatelů internetu.

Musíme si uvědomit, že Facebook prozatím neumožňuje pokročilou práci se zákazníkem. 
V současném stavu vám vlastně neumožňuje ani základní věci, které vám může nabídnout většina e-mailingových nástrojů.

Pokračování na: madcow.cz

Související články

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1.

Otřepané motto – “Může vás to štvát, můžete proti tomu bojovat, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat,” se v současnosti…

Jak a pro? tvo?it Facebook Fan Page – díl 1.

Ot?epané motto – „M?že vás to štvát, m?žete proti tomu bojovat, ale to je tak všechno, co s tím m?žete d?lat,“ se v sou?asnosti t?žko…

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2.

V prvním článku s touto tématikou jsme se věnovali některým základním postupům, co udělat, co naopak neudělat, a také proč vlastně jsou…


Komentáře

(nezobrazuje se)