Dotaz: Prodat firmu nebo ji dale rozvijet?

podnikanivusa.com, 28. května 2020 ve 04:06:25, 16x přečteno

Ahoj Johne, sleduji t? již p?es deset let. Úpln? od za?átku jsem ?etl každý tv?j ?lánek na blogu a hrozn? m? to bavilo, motivovalo i inspirovalo p?i mém budování firmy. Snad jsem ti i jedinou psal. Moc ti tv?j úsp?ch p?eji, vyd?el jsi si to! Zajímala by m? prosím jedna v?c. Jsi zp?tn? spokojený s tím že jsi firmu prodal a nebudoval dále? Bude m? z?ejm? ?ekat podobné rozhodnutí a nevím v jakém stádiu firmu prodat, nebo dále rozvíjet. Co bylo tvým podn?tem k prodeji firmy? Když odpovíš budu moc rád. Díky moc!

Sem tam mi prijde na email dotaz jako tento a ja se pak vzdy ptam jestli muzu zverejnit na blogu. Pripada mi to dobre tema na diskuzi. Kazdy kdo nejakou firmu buduje nad timto premysli. A ono neni moc lidi se kterymi to slo probrat. Pohled z venku na uspesnou firmu je uplne jinaci nez ten pohled z uvnitr. I kdyz firma velmi dobre funguje navenek, tak je vzdy strasne moc veci co se neustale musi resit. Ruzne problemy nebo situace, ktere vyzaduji pozornost. Clovek bud zaujme postoj, ze to nebude resit a pak se jednodho dne probudi a zjisti, ze ho konkurence predbehla, zamestnanci nefunguji jak maji a firma jde do haje. Nebo to proste resi, ale pak je pod neustalym psychologickym tlakem, ze ho na te svoji firme neco sere, protoze to nefunguje tak dobre jak by chtel, aby to fungovalo.

Nemusi jit vzdy nutne o problemy. Ale jde o to premyslet kam dale vse vyvijet. Co vylepsovat. Kde jsou rezervy. Ja jsem byval porad myslenkama ve sve firme. Vecer jsem sedel u televize, notebook na kline, koukal jsem treba na ruzne statistiky,  ukazatale a porad premyslel co vylepsit. To stejne nekde na dovolene. Proste mi to nedalo venovat velke mnozstvi myslenek co a jak ve firme delat.

Kdykoliv byl okamzik, ze vse naprosto dobre fungovalo, tak jsem si hned rikal, co se ted stane za pruser. Protoze ta euforie, ze vse slape, objednavky chodi, zakaznici jsou spokojeni, zamestnanci jsou motivovani a spokojeni… to proste nikdy netrva vecne. Vzdy je potreba byt obezretny a neusnout na vavrinech.:-)

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Marketingový mix: Co jsou 4P a jak nad nimi p?emýšlet?

Marketingový mix je ob?as brán jako synonymum ke zkratkám 4P, 5P, 7P, 8P nebo 4C. Jedná se o extrémn? známý a pro v?tšinu lidí i…

Dotaz emailem: Co delat s volnym kapitalem?

V poslednim roce casto slychavam ze je dobre mit v dnesni dobe pripraven cash az spadnou trhy, pripadne prijde krize. Co se bavim s lidmi tak vsichni…

Jak na pravidelný monitoring vlastního brandu a dotaz? pomocí nástroje Marketing Miner

Monitoring považuji za jeden ze základ? každého funk?ního online podnikání a jeho pokro?ilejší implementaci za generátor skv?lých podklad?…


Komentáře

(nezobrazuje se)