Jak na pravidelný monitoring vlastního brandu a dotaz? pomocí nástroje Marketing Miner

podstavec.cz, 9. května 2016 ve 09:53:50, 14x přečteno
Jak na pravidelný monitoring vlastního brandu a dotaz? pomocí nástroje Marketing Miner

Monitoring považuji za jeden ze základ? každého funk?ního online podnikání a jeho pokro?ilejší implementaci za generátor skv?lých podklad? pro linkbuildera. ?ekn?me si na rovinu, že koho nezajímá, kde o jeho brandu na internetu lidé zmi?ují nebo jaké webové stránky navšt?vuje cílová skupina, která se baví o ur?itém téma, ten p?ichází o obrovský potenciál. Z toho d?vodu, jsem se rozhodl sepsat kratší návod k tomu, jak za pomoci nástroje Marketing Miner monitorovat výskyt nov? vzniklého obsahu kolem ur?itého téma nebo brandu a jak jej využít.

Monitoring obecn? se zabývá sledováním publikovaného obsahu médií a jeho využitím na stran? klienta. V našem p?ípad?, se bude jednat o monitoring obsahu webových stránek (nikoli sociálních sítí) a analýzu zmínek v nich. Zjednodušen? ?e?eno tedy funkcionalitou, která bude uživateli navracet informaci o tom, kde se mluví o dotazu, jež specifikoval.

Poj?me si to ukázat na jednoduchém scéná?i:„Jsem Filip Podstavec a chci v?d?t, kde o m? kdo co napíše ideáln? v krátké ?asové odezv?, abych mohl na zmínky o svém brandu reagovat. Napíšu tedy n?jakému nástroji, aby sledoval v rámci monitoringu dotaz „Filip Podstavec“. Ten poté jakmile narazí na obsah, ve kterém je shoda s frází Filip Podstavec, zašle mi danou URL do emailu.“ Takto hodn? zkrácen? jak funguje v našem p?ípad? monitoring.

Nástroj?, které zprost?edkovávají monitoring je hodn?. N?které zdarma (v?tšinou kvalita nic moc), n?které placené a n?které i ultraplacené. Osobn? jsem m?l dobrou zkušenost nap?íklad s následujícími:

Pokračování na: podstavec.cz

Související články

Startuji projekt Marketing Miner

Je tomu již doba, co jsem na sv?j blog n?co sepsal. O to v?tší mám radost, že jsem se k tomu dokopal s novým projektem Marketing Miner, který…

Výsledky pr?zkumu plat? v PPC oboru – ?esko 2018

P?ed m?sícem jsem sob?, a vám, položil otázku: “Jaké jsou platy v PPC oboru?” Jaká je realita versus legendy, pov?sti a dojmy? Na otázky

Kouzlíme s Google Alerts

Mnoho lidí Google Alerts nezná a z těch co znají mnoho zdaleka nevyužívá potenciálu tohoto nástroje – pojďme se podívat na reálné…


Komentáře

(nezobrazuje se)