Nepřestává mě udivovat, jak má DELL kvalitní servis a technickou podporu. Kamarád měl problém s nefunkčními USB na svém notebooku. V pondělí kolem 13. hodiny zavolal do DELLu. Asi po deseti minutách hovoru s technikem bylo kamarádovi přislíbeno, že ho bude druhý den kontaktovat servisák.
Ten mu volal druhý den už ráno o půl osmé, že během půl hodiny přijede. Vyměnil základní desku a vše opět funguje. Bez zdržování, bez zbytečných řečí. A to má kamarád notebook zakoupený v normálním shopu, navíc ani ne na firmu.
Související články
DELL: Jak probíhá reklamace DVD-ROM, aneb NBD záruka funguje dokonale
Po nějaké době jsem měl opět zkušenost s DELL servisem. V jednom případně mi u notebooku DELL Vostro 1500 začala zlobit DVD-ROM mechanika.…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…
Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??
Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…