Co přináší sitelinky v rozšířených kampaních

vetrovka.cz, 25. března 2013 ve 19:23:30, 64x přečteno
Co přináší sitelinky v rozšířených kampaních

Sitelinky, odkazy na podstránky, v Google AdWords jsou něčím, co už se dá dlouho považovat za absolutní standard každé kampaně. Důležité jsou především proto, že méně či více rozšiřují prostor, který reklama v top pozici zabírá, zvyšují viditelnost a tedy i celkovou míru prokliku. Zároveň poskytují další prostor pro upřesnění informací o tom, co uživatel na webu najde a dokáží ho přivést hlouběji do struktury webu, čili „blíže tlačítku koupit“. Obecně ale platí, že přestože vliv sitelinků na proklik reklamy je velký, přímo na samotné sitelinky uživatelé tolik neklikají (klikají na titulek reklamy), navigační funkce sitelinků tedy není příliš významná.

Sitelinky v rozšířených kampaních přináší nové super možnosti, které nám pomůžou vytvářet je ještě lépe a efektivněji a zase o kousek zvýšit míru prokliku. Hlavní změny jsou následující:

Ještě než se podíváme na jednotlivé možnosti, je potřeba říct, že po ugradu kampaně na rozšířenou je třeba ještě navíc upgradovat samotné sitelinky. To provedete na záložce „Rozšíření“ kliknutím na přílsušný odkaz.

Doteď jsme pro všechny reklamy v jedné kampaně mohli mít jen jednu společnou sadu sitelinků. To mnohdy ovlivňovalo i komplikovalo samotnou strukturu účtu. Znamenalo to nemíchat do jedné kampaně slova, která jsou na různé úrovni v hierarchii webu (třeba obecná, kategorie, produkty) a zároveň přijmout fakt, že sitelinky nebudou zas až tak moc „na míru“ jednotlivým reklamám a vyhledávacím dotazům. To se mění. Teď máme klidně ke každé reklamě (resp. sestavě) její vlastní, mnohem relevantnější, sitelinky. Bude to pracnějši, ale už teď je jasné, že konkrétnější sitelinky zase o fous zvýší šanci na kliknutí.

Pokračování na: vetrovka.cz

Související články

P?ipravte PPC kampan? na rok 2017

Dnes jsem m?la na E-Business Akademii dvacetiminutovou p?ednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat fakt…

Cookie lišta v PPC: jak uhlídat PPC kampan?

Že s novou opt-in cookie lištou klesnou tržby nam??ené v Google Analytics a PPC systémech si dal dohromady snad každý. V PPC komunit? celkem…

Co je branding a jaké má p?ínosy?

R?st vašeho podnikání nebo jakéhokoliv projektu závisí z velké ?ásti na úsp?šné strategii budování zna?ky. To si samoz?ejm? drtivá…


Komentáře

(nezobrazuje se)