R?st vašeho podnikání nebo jakéhokoliv projektu závisí z velké ?ásti na úsp?šné strategii budování zna?ky. To si samoz?ejm? drtivá v?tšina lidí neuv?domuje (možná ani vy ne), jelikož zna?ka je n?co nehmatatelného, samoz?ejmého a možná postradatelného? Ne není.
R?zné studie ukazují, že konzistentní budování zna?ky m?že zvýšit p?íjmy podniku až o jednu t?etinu, což dokazuje, že silná zna?ka m?že p?ímo ovlivnit a ovliv?uje zisky a ekonomický vývoj spole?nosti.
Navzdory všeobecnému p?esv?d?ení firmy neprodávají produkty. Prodávají spíše zážitky, pocity a idee. Firmy jako je Apple nebo Coca-Cola, p?esn? v?dí, jaký zážitek a pocit cht?jí, aby zákazníci m?li, když nakupují a nebo si užívají jejich produkt. Schopnost kontrolovat nákupní zážitek na této úrovni je síla brandingu v praxi.
Branding se m?že jmenovat formát v r?zných reklamních systémech, ale to už je formát distribuce. Neznamená to, že tímto formátem automaticky na n??em smysluplném pracujete a budujete zna?ku.
Související články
Brand positioning: Co je + p?íklady zna?ek
Silná positioning zna?ky je pro všechny firmy, které usilují o úsp?ch naprostou nutností. D?kazem jsou ?ísla. Zna?ky, které jsou konzistentn?…
Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??
Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…
Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?
V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…