PPC výlet na HeroConf 2014

vetrovka.cz, 5. května 2014 ve 20:33:10, 13x přečteno

Minulý týden se v Austinu konal již t?etí ro?ník HeroConf, konference zam??ené výhradn? na PPC. Zalet?la jsem si tedy na malý výlet n?co se p?iu?it, seznámit se osobn? s PPC celebritami a poznat spoustu nových milovník? PPC reklamy. Vím, že jsem dost pokro?ilá a zárove? PPC se?t?lá na to, aby m? taková konference dokázala p?ekvapit n?jakým p?evratným postupem nebo novým zp?sobem optimalizace. Beru takovou akci zejména jako p?íležitost seznámit se se zahrani?ními experty, získat kontakty, pobavit se s n?kým o tom, jak d?lají stejné v?ci n?kde úpln? jinde a inspirovat se v n?jakých konkrétních zlepšovácích.

HeroConf po?ádá Hanapin Marketing, agentura stojící za blogem PPC Hero. Akce slibovala 65 p?ednášejících, mezi kterými nechyb?la známá jména jako Bryan Eisenberg, autor knihy Advanced Google AdWords, Brad Geddes, Bing evangelist John Gagnon, spoluzakladatel Aquisia Marc Poirier, Aaron Levy ze Seer Interactive, David Rodnitzky CEO 3Q Digital (p?vodn? PPC Associates), Oli Gardner z Unbounce, Frederick Vallayes, Kevin Lee, Matt Van Wagner a další. Celkem 7 jmen lo?ského žeb?í?ku TOP 25 nejvlivn?jších PPC expert?.

Mezi partnery a ú?astníky byly velké nástroje na PPC automatizaci Kenshoo, Acquisio i Marin Software i specializovan?jší SpyFu, SEMRush nebo Wordstream. Ú?astníci byli z ?ad agentur a p?ímo inzerent?, nepotkala jsem jediného freelancera. P?ijeli z 11 zemí, nejdál to m?li dva kluci z Indie, 9 014 mil, pak jeden PPC?ka? z Brisbane a pak už pomalu my oby?ejní Evropané.

Celý obsah byl zam??en opravdu ?ist? jen na PPC, což je pro m? celkem zásadní výhodna oproti jiným velkým akcím jako SMX nebo SES, kde je v?tšina obsahu stejn? SEO. Chce se mi vždycky ?íct spojení „nejv?tší PPC konference na sv?t?“, ale vlastn? ani žádnou jinou takovou neznám. Co m? nejvíc táhlo byly automatizace, r?zné nástroje a n?jaké strategie vyššího levelu. Bylo ale z ?eho vybírat – ráno a ve?er vždy keynote, a mezitím vždy 4 paralelní panely po 45 minutách s jedním tématem a dv?ma až t?emi p?ednášejícími. Pokrytí bylo rozsáhlé – ecommerce PPC, live audity, atribuce, lead gen, budování PPC týmu, strategie i n?jaká ta how-to témata. Ke konkrétním zajímavým p?ednáškám se ješt? vrátím v samostatném ?lánku, te? jen k témat?m, která opakovan? probíhala konferencí:

Pokračování na: vetrovka.cz

Související články

Opera zavede blokování reklam

Ve vývojá?ské verzi prohlíže?e Opera se objevila nová funkce – blokování reklam. Navíc obohacená o statistiky rychlosti, které vám…

Placla v roce 2013

Začátkem roku 2014 největší pay per post systém v Česku změnil majitele a dosavadní změny jsou více než zajímavé. Například se s námi…

Po?et nTLD dosáhl 30 milion? registrovaných domén

nTLD jsou tu s námi už od roku 2014, ovšem teprve za?átkem prosince 2019 se jejich po?et p?ehoupl p?es metu 30 milion?. P?itom v roce v dubnu 2017


Komentáře

(nezobrazuje se)