O čem je PPC?

blog.ataxo.cz, 20. února 2012 ve 01:00:00, 28x přečteno

Pay-per-click (plať-za-proklik) je forma reklamy na internetu, jejíž podstata spočívá v tom, že platíte pouze tehdy, klikne-li někdo na vaši reklamu a dostane se na vaše stránky. Zpravidla se taková reklama zobrazuje na stránce vyhledávače a to po té, co do něj potenciální zákazník zadá vyhledávací dotaz související s nabídkou vaší firmy.

Nejenže se tedy vaše reklama nebude zobrazovat publiku, které o to nestojí, ale z těch, kdo vaši reklamu uvidí, zaplatíte pouze za ty, které vaše reklama osloví a klinkou na ni. Pravděpodobnost, že takový člověk u vás najde, co hledá, a že se stane vašim zákazníkem, je tedy vysoká. V závislosti na oboru podnikání vás při tom takový klik vyjde na pár korun.

Zkrátka a jednoduše: větší návštěvnost vašeho webu. Množství návštěvníků přicházející z PPC je násobně vyšší než z jiných zdrojů. U webů, které se nezobrazují dostatečně vysoko v přirozeném vyheldávání, je PPC reklama prakticky jediný způsob, jak přivést návštěvníky na váš web.

Kolik se takových návštěvníků změní na vaše zákazníky, závisí na mnoha věcech: na nabídce služeb či produktů, na cenové politice, na kvalitě webu atd. Všechno je to ale zbytečné, pokud se na vaše stránky nikdo nedostane.

Pokračování na: blog.ataxo.cz

Související články

Seznam kontext – dotestováno

Počínaje zítřkem ukončuje Sklik testování kontextu – prokliky z kontextu už budou placené stejně tak, jako ty ve vyhledávání. Pokud z…

Vyplácí se vám ppc reklama?

Na blogu Reklama-ppc.cz vyšel zajímavý test ppc agentur . Autor formou mystery shoppingu oslovil na 40 PPC agentur z celé České republiky s…

AdSense po GDPR – bez souhlasu bude znamenat návrat ke kontextové reklam?

GDRP klepe na dve?e. Za 26 dní (25. 5. 2018) už nebudete moct nikdo ukládat osobní data ob?an EU bez jejich souhlas?. Také se osobní data…


Komentáře

(nezobrazuje se)