Naklady na zamestnance, marketing a pizzu

podnikanivusa.com, 17. října 2018 ve 04:05:05, 5x přečteno

Uz se zacina trosku rysovat rozlozeni prodeju pres den. V podstate mrtvo, pak je cas na veceri, prijde nejvice lidi, pak mrtvo. Jenze to neplati uplne presne kazdy den.

Riziko mych uvah je, ze zatim fungujeme strasne kratkou dobu (10 dnu). A na zaklade techto nedostatecnych informaci  rozhodujeme jakou budeme mit oteviracku a kolik lidi bude pracovat.

Pracovni sila je nejvetsi naklad. A kdyz v praci prostoji nekolik lidi par hodin, tak to jsou penize co jsou nenavratne ztraceny. Naklady na suroviny jsou taky velke (kolem 30% ceny pizzy), ale kdyz nevarite tak je neutratite.

Treba priklad relativne normalnich oteviracich hodin (pocitam s tim, ze smena je o neco delsi nez oteviraci hodiny), protoze zamestnanci potrebuji pul hodiny na pripravu a min. pul hodiny na uklid po zavreni). Hodinovka je vcetne dani.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Tyden po otevreni

Ta provozovna je ponekud odsazena od silnice, takze zas tak zretelne neni videt, ze mame otevreno. Tohle jeste nemam doreseno a premyslim co tesne k…

Rozvazka pres treti strany – neudrzitelny business model

Restauracni business je velmi konkurencni podnikani a kdyz je restaurace dobre vedena tak jsou profit marze 10-15%. Naklady na zamestnance jsou…

Hlidani nakladu na suroviny v restauraci

Restaurace jsou tezky business. Vetsina novych restauraci zkrachuje behem prvnich par let.  Marze jsou nizke. Pocatecni naklady relativne velke. Ale…


Komentáře

(nezobrazuje se)