Google vládne v USA vyhledávání a jeho pozice je nejsiln?jší jaká kdy byla

404m.com, 20. listopadu 2018 ve 00:41:55, 1x přečteno
Google vládne v USA vyhledávání a jeho pozice je nejsiln?jší jaká kdy byla

Podle Digital Marketing Report za Q3 2018 od spole?nosti Merkle narostl meziro?n? po?et návšt?v z organického hledání v USA z Google o 9 %. V minulém kvartálu to byla 2 %. Jedná se nejlepší výsledek od roku 2015, kdy Google vypustil nové reklamní formáty, které cílily hlavn? na mobilní telefony. Celkov? tak v USA jde z Google až 92 % organické návšt?vnosti, 3 % z Yahoo a 5 % Bing. Každý z jeho konkurent? ztratil 1 %.

V USA se hodn? píše o r?stu vyhledáva?e DuckDuckGo. Report však uvádí, že to není tak žhavé jak uvádí novinové titulky. ?adí jej do kategorie ostatní, která má meziro?ní pokles o 0,2% na pouhých 0,6%. Google je v USA naprostým králem organického vyhledávání

Podíl na návšt?vnosti z vyhledávání je za poslední rok vícemén? stabilní. V tomto kvartálu se ustálil na 26 % u desktop? a 25 % z mobil?. Pokles v minulém roce zp?sobila hlavn? sociální média a stále výrazn?jší reklama ve vyhledáva?ích.

V 3Q 2018 se podíl po?tu proklik? z mobilních telefon? dostal až na 48 %. Tablety m?ly 9 %. Mobilní za?ízení tedy v Google v USA už vedou. Brzy se však do?káme okamžiku, kdy po?et proklik? z mobil? bude v?tší než z tablet? a desktop? dohromady. Jen pro zajímavost co se týká reklamy, tak mobily a tablety tvo?í 62 % proklik?.

Pokračování na: 404m.com

Související články

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…

Rozdílný přístup vyhledávačů přináší zajímavé paradoxy

Dneska jsem zrovna koukal jak si vede nejnovější minisites a jak by jsem mohl optimalizovat do budoucna celý proces budování minisite, včetně…

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen


Komentáře

(nezobrazuje se)