V dnešním článku popisujeme SEO jako celek a v dalších častech seriálu probereme další jeho části. Popisujeme jeho výhody a nevýhody a také se zabýváme tím, zda SEO je další nákladem ve které byste měli utápět peníze nebo zda je možné se dívat na SEO z jiného pohledu.
Co SEO určitě není? SEO není baliček, který rozbalíte, nainstalujete na vašich stránkách a o který se již nemusíte starat. SEO je soubor dlouhodobě probíhajících aktivit (optimálně několik měsíců), které mají ve většině případů na váš web vliv ve středně až dlouhodobém horizontu.
Související články
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…
Evoluce v prolinkování?
Už jsem udělal velké množství experimentů, které vždy směřovali k tomu, aby jsem měl hmatatelné výsledky v něčem tak relativním jako…
Cookie lišta v PPC: jak uhlídat PPC kampan?
Že s novou opt-in cookie lištou klesnou tržby nam??ené v Google Analytics a PPC systémech si dal dohromady snad každý. V PPC komunit? celkem…