Co by jste měli vědět předtím, než investujete do SEO

blog.ataxo.cz, 23. června 2010 ve 15:22:54, 28x přečteno

V dnešním článku popisujeme SEO jako celek a v dalších častech seriálu probereme další jeho části. Popisujeme jeho výhody a nevýhody a také se zabýváme tím, zda SEO je další nákladem ve které byste měli utápět peníze nebo zda je možné se dívat na SEO z jiného pohledu.

Co SEO určitě není? SEO není baliček, který rozbalíte, nainstalujete na vašich stránkách a o který se již nemusíte starat. SEO je soubor dlouhodobě probíhajících aktivit (optimálně několik měsíců), které mají ve většině případů na váš web vliv ve středně až dlouhodobém horizontu.

Pokračování na: blog.ataxo.cz

Související články

Jak se stát PPC?ka?em

Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…

Evoluce v prolinkování?

jsem udělal velké množství experimentů, které vždy směřovali k tomu, aby jsem měl hmatatelné výsledky v něčem tak relativním jako…

Cookie lišta v PPC: jak uhlídat PPC kampan?

Že s novou opt-in cookie lištou klesnou tržby nam??ené v Google Analytics a PPC systémech si dal dohromady snad každý. V PPC komunit? celkem…


Komentáře

(nezobrazuje se)