Zvýšení CTR o 3 setiny přinese přes 59 konverzí měsíčně navíc
vetrovka.cz, 2. července 2010 ve 10:07:51,V každé příručce začínajícího pépécéčkaře se určitě dočtete, že je nutné psát krásné reklamní texty a také je pořád testovat, abyste našli ten nejkrásnější, který vaše potenciální klienty co nejvíc zaujme, budou na něj klikat a následně bude více těch, kteří splní váš cíl. To je teorie, v praxi se to myslím i tak dost podceňuje. Pro dnešek nebudu zbytečně teoretizovat, ukážu to v číslech. Snad to tak bude méně znít jako teoretická poučka.
Tohle je příklad dvou inzerátů a jednoho dne, kdy současně běžely. Můžeme se bavit o tom, že jeden den není pro vyhodnocení lepší / horší statisticky dostatečně významný. To ale není podstatné. Jsou to čísla, která ukazují, jak taková změna může zafungovat na reálné výsledky.
Záměrně jsem vybrala pro příklad varianty s dost malým rozdílem CTR, tedy pouhé 0,03 procenta. V praxi vylepšení reklamního textu může znamenat mnohem výraznější zvýšení proklikovosti.
Pokud se vrátím k příkladu na screeshotu, rozdíl mezi inzeráty s CTR 0,60 % a 0,63 % znamená 49 prokliků navíc. Denně. To je 1470 návštěvníků navíc měsíčně. Návštěvníků, z kterých bude při aktuálním konverzním poměru měsíčně 59 konverzí.
Související články
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Výsledky pr?zkumu plat? v PPC oboru – ?esko 2018
P?ed m?sícem jsem sob?, a vám, položil otázku: “Jaké jsou platy v PPC oboru?” Jaká je realita versus legendy, pov?sti a dojmy? Na otázky…
Landing page: Co je a 3 druhy významu?
Landing page je synonymem pro vstupní stránku. Jedná se o samostatnou stránku webu s unikátní url, na kterou mohou potenciální zákazníci…