Dobrý den. Vítejte na přednášce progresivní onpage SEO analýzy. Jsem doktor Hamsterberg, člen korporace SEO křečků. Zastupuji zde nepřítomného blogera Draga. Dnes se budete věnovat změnám jednotlivých onpage SEO faktorů u Google za posledních 6 měsíců.
Vliv EMD neboli exact match domain byl pro poslední půlrok vyhodnocen jako záporný. Téměř u všech subjektů bylo zaznamenáno poklesu vlivu na odpovídající klíčová slovní spojení. Výjimku tvoří pouze obchodní značky, revidované zaměstnanci Google.
U stránek s delším title (50+) znaků byl zaznamenán menší výkyv. Po důsledné analýze jsme došli k závěru, že se nejedná o statistickou odchylku a je nutné s tímto do budoucna počítat.
Opětovná textová analýza prokázala, že pro posledních 6 měsíců je ideální množství slov v článku 130 až 3000. Menší množství vede k problematičtější indexaci a negativnímu hodnocení kvality. Naopak velké množství textu je nutné rozdělit na více částí.
Související články
Collabim – instantní prášek na SEO?
Poslední tři měsíce jsem měl možnost sledovat SEO z poněkud více manažerského pohledu, než dřív. Měl jsem možnost komunikovat s…
Ahrefs se pustil do vývoje vlastního internetového vyhledáva?e
Bylo nespo?et pokus? o vytvo?ení dalšího internetového vyhledáva?e. Zkoušeli to už mnozí, ale nevzpomínám si, že by to n?kdy byla…
?eši nakoupili za prvních 5 m?síc? 2022 krypto za více jak 1,9 miliardy CZK
V pátek jsem si na kurzy.cz p?e?etl krátkou zprávi?ku, v níž podle statistiky Bit.plus, ?eši nakoupili za prvních 5 m?síc? roku kryptom?ny za…