Po dlouhé době jsem opět zavítal s workshopem o direkt marketingu na zlínskou Fakultu multimediálních komunikací. Místo očekávané přednášky o nových trendech v oboru jsem ale pro studenty připravil tak trochu jinou hodinu a půl.
Rozhodl jsem se totiž, že nechci další seminář, během kterého by si mohli hrát s notebooky, chatovat s přáteli nebo si vyřizovat e-maily. K jejich počátečnímu zděšení jsem po nich chtěl, aby vypnuli notebooky, vytáhli tužku a papír, rozdělili se do trojic, a dokonce začali přemýšlet.
Samotný workshop byl totiž postavený na tom, že jsem studenty v první části nabriefoval, ukázal jim, jakým způsobem se dá „ptát” na věci v briefu a vysvětlil jim, že zadání není „nedotknutelné”. Právě naopak!
Ve druhé části jsem jim dal asi 20 minut na přípravu řešení briefu s tím, že jsem po nich chtěl myšlenku „jednou větou” a případné kreativní řešení zásilky. Musím říct, že v místnosti proběhla zajímavá a bouřlivá diskuze, kterou jsem naschvál po 15 minutách utnul (nikdo vám přece nikdy nedá tolik času, kolik sliboval).
Související články
Marketing Monday: prezentace Newsletter – Dobráci a Bubáci
Byl jsem rád, že jsem mohl vystoupit na Marketing Monday v?novanému direkt mail?m (resp. direkt marketingu). Myslím, že se po?adatel?m poda?ilo…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
5 v?cí, co jsem si odnesl ze SEOlogeru naživo 2023
Na SEOloger 2023 jsem se t?šil již od minulého, pro m? prvního, ro?níku. To i p?es to, že SEO v sou?asnosti není mým hlavním zájmem. Jedná…