O obchodních podmínkách jsme na Webžurnálu již psali. Rozhodně se je nevyplácí podceňovat nejen kvůli hrozbě pokuty od ČOI, ale i z hlediska důvěryhodnosti v očích zákazníků.
V článku Obchodní podmínky nejsou zbytečnost se můžete dočíst, určité zásady tvorby obchodních podmínek. Co by v nich nemělo chybět a na co si dát pozor. Také je v tomto článku zmíněna možnost využití spotřebitelského auditu SAOP od Sdružení ochrany spotřebitelů. Tento audit nicméně vyjde na 7000 – 10 000 Kč. Pro nové začínající internetové obchody však může být takováto cena příliš vysoká, alespoň v začátcích.
Na stránkách Asociace pro elektronickou komerci (APEK) si nyní můžete stáhnout vzor obchodních podmínek i poměrně detailními komentáři. Právě na stránkách APEK je upozornění, že určité pasáže obchodních podmínek by měly být ještě konzultovány s právním zástupcem. Taktéž jsou tyto vzorové podmínky uzpůsobeny pro e-shop, který neprodává nijak specifické zboží nebo zboží, na které se vztahují zvláštní podmínky.
Tento vzor nemůže ve specifických případech nahradit plně profesionálně vytvořené obchodní podmínky v plném rozsahu, nicméně začínajícím obchodníkům může značně ulehčit život. Rozhodně je toto několikanásobně lepší varianta, než se snažit okopírovat obchodní podmínky konkurenčního e-shopu.
Související články
Wix – flashová prezentace
Flash je poměrně rozšířená technologie používaná obvykle používaná jako doplněk webových prezentací. S technologii Flash se můžeme…
Open source 3D
Oblast tvorby grafiky samozřejmě nezahrnuje pouze 2d editory ať už bitmapové nebo vektorové, ale i editory pro trojrozměrné objekty. Jak to…
5 nástroj? pro sledování kryptom?n
Grafy a další vizualizace jsou ideální pokud pot?ebujete najít atypické chování. Kryptom?ny mají tu obrovskou výhodu, že v?tšina dat je…