Práce na vylepšování vašeho SEO je čím dál tím těžší a již zdaleka vám šanci na lepší pozice ve vyhledávačích nezajistí jen registrace v tisícovce katalogů, ale je nutné nad celkovým procesem více přemýšlet a investovat do něj i více energie a času.
My jsme se rozhodli vám v tomto procesu maximálně pomoct a za spolupráce s předními českými SEO specialisty jsme pro vás připravili novinku v podobě nového modulu Pokročilé SEO – Parametrické kategorie. Jak už samotný název modulu napovídá, jedná se o nastavení pokročilé, slouží tedy spíše zkušenějším uživatelům, případně specialistům, kteří e-shopu s online marketingem pomáhají.
V krátkosti se jedná o možnost pomocí různých kombinací parametrů zboží vytvářet nové, optimalizované kategorie zboží. Díky tomuto můžete lépe podchytit longtail vašich klíčových slov a tak získat novou, větší a vysoce konverzní, návštěvnost z vyhledávačů. Pojďme se nyní podívat, jak na to.
Základem je mít u zboží nastavené parametry zboží. U kalhot to např. může být materiál (bavlna, vlna, nebo tvíd), velikost (dětská, nebo pánská), u vína to může zase být země původu (Itálie, nebo Francie), barva (červené, nebo bílé).
Související články
Jak byl jeden z nejznám?jších magazín? o SEO ze dne na den odstran?n z indexu
Search Engine Land je jedením z nejznám?jších online magazín? o SEO. P?ispívá do n?j spousta známých lidí z oboru, kte?í také ?asto…
Tak bez odkaz? to vyhledávání fakt nefunguje
Pamatujete si na odvážn? tvrzení Yandex z prosince roku 2013, kdy tvrdil že ud?lá vyhledávání bez vlivu zp?tných odkaz?? Tak zhruba p?ed…
Pokro?ilé SEO strategie – díl 1.
Pokud pat?íte mezi webmastery, které zaujala marketingová koncepce SEO (Search Engine Optimization) neboli hezky ?esky optimalizace webových…