Pokro?ilé SEO strategie – díl 1.

webzurnal.cz, 26. února 2016 ve 11:07:29, 24x přečteno

Pokud pat?íte mezi webmastery, které zaujala marketingová koncepce SEO (Search Engine Optimization) neboli hezky ?esky optimalizace webových prezentací pro vyhledáva?e, ur?it? už jste pro?ítali velký po?et publikací, nebo internetových portál?, které se vám budou snažit pomoci se za?átky. Vždy ale uslyšíte to samé – zpracujte si robots.txt, m?jte kvalitní texty s klí?ovými slovy, relevantní odkazy, registrace v katalozích apod. SEO je ale zárove? marketingová strategie, takže by nem?la být zpracována pouze takto strojov?, ale m?la by mít i hlubší nápad, myšlenku do budoucnosti, nebo alespo? n?co, ?ím vás odliší. To je v podstat? jedna ze základních idejí marketingu obecn? – propagovat a odlišovat. I když sem SEO pat?í pom?rn? krátce, je tu naprosto po právu, a proto i vy byste si m?li promyslet, jakým sm?rem se vydáte.

Práv? z d?vodu, že je internet plný „prázdných ?e?í“ o zajímavých za?átcích, p?inášíme vám tento ?lánek (dvoudílný), který vám p?iblíží sedm základní SEO strategií, které se samoz?ejm? na webech pro za?áte?níky neobjevují, pro?? Jedná už se o pom?rn? pokro?ilé know-how, který si každý chrání. Pokud o n?m ovšem nebudete v?d?t, nem?žete v tvrdé konkurenci usp?t. Zárove? ale platí, že tyto SEO postupy vám také samy úsp?chy nezaru?í, vždy musíte p?idat n?co svého, být aktivn?jší a pracovit?jší.

Stavební úsp?ch každé výd?le?né aktivity je být vid?t. Na internetu to m?žete d?lat rozsáhlými reklamními kampan?mi, bannery, ale nebo i jednoduchými texty, který vám schopný copywriter napíše za 150-200 K? za NS. Tato triviální PR prezentace vám zaru?í, že upoutáte pozornost jak lidí, tak p?i troše šikovnosti i crawler?, které jsou pro úsp?ch vaší SEO strategie zásadní. Op?t stejná otázka, pro? zrovna takto? Crawle?i (nebo také roboti jednotlivých vyhledáva??) si doslova libují v prohledávání stránek s velkým po?tem vložených ?lánk?, jsou tu doslova jako doma. Pokud i váš bude mezi nimi – je pochopitelné, že musí n?která klí?ová slova v textu obsahovat jednocestné odkazy na vaše stránky, máte zaru?ené, že p?ijdou o chvíli pozd?ji i k vám, což pot?ebujete. Pokud chcete pár tip?, nejv?tší jsou portályEzineArticles, GoArticles, ArticleCity apod., kde jsou crawle?i nonstop. To, že jsou anglicky, by pro vás nem?lo být p?ekážkou. Samoz?ejm? ale je po?et t?chto PR portál? mnohem v?tší.

Pokud chcete být v této SEO strategii ješt? prozírav?jší, je tu další finta, kterou opravdu jen tak n?kde prezentovanou nenajdete. Užite?ná je v p?ípad?, že máte v?tší stránky a máte problém s tím, že crawle?i projdou jen ?ást webu a nezaindexují vše. To se dá obstarat, pokud budete linkovat rovnou v resource boxu na celou vaší site mapu. Pak máte jistotu, že roboti „proletí vše“, co máte na internetu nahrané.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

Pokro?ilé SEO strategie – díl 2.

Pokud už jste ?etli první díl z této minisérie a zaujal vás, ur?it? se rádi n?co dozvíte i o dalších pokro?ilých SEO strategiích, které…

Landing page: Co je a 3 druhy významu?

Landing page je synonymem pro vstupní stránku. Jedná se o samostatnou stránku webu s unikátní url, na kterou mohou potenciální zákazníci…

Z komentaru: strategie na rozvoj firmy

Rada 1. Takhle nad tim premyslim a snazim se skutecne, aby jsme meli co nejvice zakazniku pres ty doporuceni (Word of mouth). Kdyz mi pred par lety…


Komentáře

(nezobrazuje se)