Právě si procházím zajímavé články v zahraničních médiích, z kterých by stálo za to se inspirovat a najednou mě překvapí jedna z nejnepříjemnějších reklam, na které můžete narazit. Místo stránky se objeví ramcem rozdělená stránka. V spodní části jede reklama a v horním je Skip ads. Alespoň tam není několika vteřinový odpočet.
Jak jistě uznáte je to velice zajímavý způsob jak upoutat pozornost a dát reklamě vůbec nějakou šanci. Forbes si vybral odlišnou cestu než většina našich velkých portálů. Ty jsou schopné po najetí myši otevřít flash popup reklamu, která zasekne slabší počítače a vyděsit návštěvníka ohlušující znělkou. Upřimně většina stránek si tohle na mě zkusí jen jednou. Už se tam nevrátím. Zas tak unikátní obsah většinou stejně nemají.
Přemýšlel jsem nakolik by se podobné metody daly využít u tradičních reklam. Moderní reklamní plochy zabírají docela velký prostor, není problém na ně tedy umístit prakticky cokoliv. Zajímavá by mohla být spolupráce se samotnou stránku, na které se nachází. Stejně se dnes zaznamenává naprosto cokoliv, takže by mohla být například část plochy věnována informaci kolik elektřiny spotřebovali návštěvníci stránek po dobu strávenou čtením u průměrného dodavatele elektřiny a kolik by mohli ušetřit, když kliknou na reklamu. Chce to jen uvolnit uzdu fantazie a nebát se pustit do nekonvenčních metod propagace :)
Stejně si ale myslím, že se většina z vás se bude pozastavovat nad tím, jak může mít Forbes AdSense reklamu v podstatě na naprosto prázdné stránce. S minimem textu :)
Související články
Reklamy v Messengeru na Facebooku
Oblíbený chat na Facebooku se brzy prom?ní! Po úsp?šném testování se nejv?tší sociální sí? Facebook rozhodla doplnit do chatovací…
Jeden zajímavý koncept reklamy
Když se objevil koncept pod?lánkové reklamy velice se mi líbil. Za pevnou ?ástku si snadno m?žete koupit reklamu na po?ád. Na rozdíl od…
Zajímavé vylepšení v adwords
Google přišel se zajímavým vylepšením pro AdWords. Konkrétně se jedná o vylepšení reklamy pro mobilní zařízení. Pokud ve své reklamě…