Vážnost versus humor v reklamě

copyblog.cz, 29. října 2009 ve 23:44:43, 448x přečteno
Vážnost versus humor v reklamě

Smysl pro humor je vlastnost, která se v anketách zaměřených na charakteristiku vysněných partnerů pravidelně umísťuje na nejvyšších příčkách. Všichni se svorně domníváme, že humorem překypujeme. Pravděpodobně je to iluze ze stejné kategorie jako hodnocení sebe sama coby řidiče a milence. Prohlédněte si pár prací kolegy z branže, jemuž humor neschází.

Honza Košťál se reklamě věnuje už dlouho a má na svém kontě řadu sloganů. U komentářů v minulém příspěvku, jsou k vidění jeho práce pro plzeňský Stock. Zde je malý výběr z jeho volné tvorby.

Pokračování na: copyblog.cz

Související články

Smrtelné h?íchy v copywritingu

25.08. 2009 Copywriting V záplav? reklam jsme si zvykli na lepší i horší kousky. Nad t?mi vyložen? pokaženými, které jsou prolezlé…

Webový copywriting: máte rad?ji zákazníky, nebo vyhledáva?e?

Copywriting Na úvod by se hodil povzdech klasika: „Mnoho lidí, málo gest.“ Výrok m?žeme mimo jiné vnímat jako narážku na nedostatek…

PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty

Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…


Komentáře

(nezobrazuje se)