V roce 2020 se bude utrácet více za internetovou reklamu než za televizní
404m.com, 23. června 2015 ve 11:38:31,Podle p?edpov?di Advertising Expenditure Forecasts se v roce 2017 bude za internetovou reklamu na 12 nejd?ležit?jších trzích utrácet nejvíce. Což bude p?edstavovat zhruba 28 % všech utracených pen?z na reklamu.
Ovšem již dnes jsou zem?, kde se utrácí za internetovou reklamu více, než za ostatní druhy. Austrálii, Kanad?, Dánsku, Nizozemí, Norsku, Švédsku a Velké Británii to jsou státy, kde internetová reklama p?ekonala ostatní. V roce 2017 se p?idá ?ína, Finsko, N?mecko, Irsko a Nový Zéland.
Za zna?ný r?stem investic do internetové reklamy mohou mobilní za?ízení. Zatímco v roce 2014 se do mobilní reklamy investovalo 5,1 % celosv?tov?, v roce 2017 to bude už 12,9 %. Naproti tomu u desktop? to bylo 19,3 % v roce 2014 a rok 2017 bude jen o n?co málo vyšší 19,4 %. Ostatní formy reklamy naopak budou ztrácet.
Takováto ?ísla jsou neuv??itelná a není se ?emu divit, že nás Google žene do mobilizace web?. Na druhou stranu alespo? u m? CPC, CTR i RPM hraje jasn? ve prosp?ch desktop?.
Související články
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Shipito utraci za reklamu
Kdyz se me lidi ptaji jestli utracime za reklamu tak vetsinou rikam, ze ne. Ano utracime par stovek mesicne za nejake stare kampane na Adwords. Ale to…
Další zajímavý SPAC $TBA se spojí s ironSource
Dnes jsem op?t m?l chvilku a probíral se seznamem více jak 140 SPAC, které už mají definitive agreement. Mají tedy dohodu se spole?ností,…