V minulých dílech našeho seriálu n?kolikrát zazn?ly v?ty typu „…pokud jsou uživatelé vašemu e-shopu v?rní a vracejí se“…nebo „…e-shop neplní své cíle…“ a podobn?. Jak ale zjistit, že to nastalo? Jak p?ijít na to, co mají vaši návšt?vníci za lubem a pro? se z nich nestali vaši zákazníci?
Znát cíle, které by vaše webové stránky m?ly plnit, je základ. P?i vyhodnocování úsp?šnosti webu je d?ležité zam??it se práv? na n?. Je d?ležité nepodlehnout mámení efektních a lákavých statistik o po?tu návšt?vník? ?i zobrazených stránek. I tato data jsou jist? zajímavá, ale sama o sob? nejsou dostate?ným m??ítkem kvality.
Dávno pry? je doba jednoduchých po?ítadel, ze kterých se dal zjistit jen po?et zobrazení dané stránky, moderní nástroje nabízejí široké možnosti analýzy libovolného webu.
Na každém webu jde nalézt n?kolik základních cíl?. Z?ejm? nejjednodušší situaci mají provozovatelé internetových obchod?. Jednoduše mohou zjistit, kolik obsloužili objednávek a kolik pen?z u nich zákazníci utratili, což jsou jist? nejd?ležit?jší m??ítka úsp?šnosti prodejního webu.
Související články
Úspěšný e-shop krok za krokem – 5. díl
V minulých dílech našeho seriálu několikrát zazněly věty typu „…pokud jsou uživatelé vašemu e-shopu věrní a vracejí se“…nebo…
Elegantní generátor Tag Cloudu
Typografický design je sám o sob? zna?n? náro?ná disciplína. Zárove? je ale stále populárn?jší nejen v grafických kruzích. P?estože v…
Startuje Eshop restart – vzd?lávací program speciáln? pro ?eské e-shopy
Možná si ?íkáte, že internet je plný nejr?zn?jších návod?, rad a tip?, jak vylepšit fungování e-shopu. Souhlas. Ale ne všechny mají…