Mobilní zařízení jsou na vzestupu, to není žádná novinka. Ovšem zajímavější je sledovat k čemu jej vlastně lidé využívají, protože právě to má vliv na online komerci. Průzkum společnosti Sandvine sledoval přenosy dat do mobilních zařízení v severní americe.
Podle jejich zjištění se nejvíce uploaduje na Facebook. Až 26,9 % přenesených dat směřuje právě na největší sociálníc síť na světě. Lidé okamžitě sdílejí fotky a videa. Ovšem jen 14 % přenesených dat jde z Facebooku k uživatelům. Celkem zajímavé. Daleko více toho uživatele mobilního zařízení na Facebook nahrají než vůbec shlédnou.
Naopak nejvíce se toho stáhne z YouTube. Celých 17,6 % přenesených dat jde právě z této služby. Popravdě se asi není čemu divit. Není nad to si cestu zkrátit sledováním nějakého dokumentu anebo posloucháním hudby. Jen pro zajímavost na YouTube se nahraje z mobilních zařízení jen 3,7 % dat. To také dává smysl. Něco jiného je nahrát megabajtovou fotku a HD video.
Samozřejmě to jsou data ze severní ameriky. U nás by podobný průzkum určitě dopadl jinak, poněvadž si neumím představit, že něco vůbec nahrávám na internetu. I když to pořád uvažuju pouze o mobilu a mobilním připojení. Přeci jen s domácí wifinou napojenou na kabelovku už je to také o něčem jiném.
Související články
Lidé budou obsah jen konzumovat místo aby jej hledali
Dneska jsem se za?etl do reportu z F8 konference, kterou sepsala Lisa Buyer pro Search Engine Journal, kde se probírala budoucnost Facebook. Mezi…
Pohádka o přístupnosti - až 6% lidí má vypnutý Javascript?
Předesílám, že přístupnosti nerozumím, takže v této své úvaze budu aplikovat jen zkušenosti z příbuzných oborů a selský rozum. A budu…
Google vládne v USA vyhledávání a jeho pozice je nejsiln?jší jaká kdy byla
Podle Digital Marketing Report za Q3 2018 od spole?nosti Merkle narostl meziro?n? po?et návšt?v z organického hledání v USA z Google o 9 %. V…