Lidé budou obsah jen konzumovat místo aby jej hledali

404m.com, 16. května 2018 ve 01:20:29, 12x přečteno

Dneska jsem se za?etl do reportu z F8 konference, kterou sepsala Lisa Buyer pro Search Engine Journal, kde se probírala budoucnost Facebook. Mezi ?e?níky pat?il i Mark Zuckerberg. Probírala se spousta v?cí v?etn? AR (augmented reality), kterou považuji za celkem reáln? využitelnou technologii v blízké budoucnosti. Co m? však opravdu zajalo a cht?l bych se s vámi pod?lit je jedna myšlenka, kterou autorka napsala – The Future of Facebook Marketing – Content will be brought to people instead of people searching for content.

Budoucnost Facebook marketingu je donést obsah až k lidem, místo aby lidé obsah hledali. Pro lidi z marketingu to není nic nového. Už te? se b?žn? vytvá?í reklama na míru velmi úzké skupin? lidí. Dokonce už dnes skoro ani jako reklama nevypadá. Vezmete cílovku, která pot?ebuje váš produkt, napíšete jim ?lánek, který vhodným zp?sobem spojí cílovku a váš produkt a je to. Sta?í aby se dostali na vaší stránku produktu a remarketing je udolá. Te? s GDPR by to mohlo být t?žší, ale reklama si najde cestu.

Spíše m? zarazila ta myšlenka obecn? – lidé budou obsah jen konzumovat místo aby jej hledali. Facebook o tohle jde už dlouhou dobu – chce si lidi udržet na své sociální síti co nejdéle. Ideáln? aby nikdy nemuseli navštívit jiný web. Chce se stát jediným místem na internetu, které pot?ebujete.

A n?co takového je skute?n? možné dosáhnout. V??ím že jsou lidé, kterým Facebook sta?í. Mají své FB skupiny a FB stránky, které sledují. Kde je neustále co ?íst a sledovat. „Zbytek“ internetu navštíví jen pokud je to nutné anebo kliknou na reklamu.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Už rok tu s námi bude Gutenberg zvykli jste si?

Nový editor Gutenberg dorazil do WordPress s aktualuzací 5.0, která vyšla 6. prosince 2018. Rozpoutal hodn? diskuze jak v úzké komunit?…

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen

Texty na web a reklamní texty (copywriting)

P?enést myšlenku i emoci. Zaujmout. Nadchnout. P?edjímat otázky. P?esv?d?it. P?esn? takové texty vám jako reklamní a marketingový copywriter…


Komentáře

(nezobrazuje se)