Spousta začínajících internetových podnikavců si do začátku přečte různé motivační knížky, kde jsou hlášky jako „Peníze se musí točit.“, „Peníze musí sloužit Vám, ne Vy jim.“ či „Každá koruna by měla být zainvestována.“ a tak dále. Když se jim pak podaří vydělat první tisíce, někdy i stokorunu, přemýšlí co s nimi udělat. Jak to začít „točit“.
Začnou se tak objevovat klasické nápady jako akcie, forex, zlato. Většinou se jedná o spekulace. Ovšem ty vyžadují více peněz, znalostí a také pořádnou dávku disciplíny.
Klasická cenová arbitráž, která je dnes na AdWords zakázaná, byla postavená na vytvoření stránky (spíše MFA), kde byly drahé keywordy + AdSense reklama. Koupili jste si reklamu na AdWords a použili ty nejlevnější klíčová slova. Reklama směřovala na vaší stránku. V podstatě jste za levně nakoupili a za draho prodávali.
Myšlenka ovšem stále funguje. Koupíte si reklamu a nasměřujete jí třeba rovnou na affiliate. Když to dobře rozpočítáte jste v plusu, když ne tak proděláte. Pokud vaše stránky vydělávají na affiliate, měli by jste mít alespoň potuchy, jestli stránka na které si kupujete reklamu vydělá na náklady.
Související články
Další platební metody pro váš e-shop
Přestože zde již vyšlo několik článků o dostupných platebních metodách, které lze využít při provozování e-shopu, stále na trhu…
Mobilní operáto?i plánují blokovat reklamy velkých reklamních sítí
Z?ejm? nás ?ekají zajímavé ?asy. Velcí evropští operáto?i mají v úmyslu brzo za?ít blokovat reklamu velkých reklamních sítí jako je…
Mobile-first index kam se podíváš
Tento týden mi chodí jeden email za druhým, že m?j web byl p?idán do Mobile-first index a to dokonce i u web?, které jsou n?kolik let staré a…