Mobilní operáto?i plánují blokovat reklamy velkých reklamních sítí
404m.com, 23. května 2015 ve 10:50:41,Z?ejm? nás ?ekají zajímavé ?asy. Velcí evropští operáto?i mají v úmyslu brzo za?ít blokovat reklamu velkých reklamních sítí jako je Google, AOL anebo Yahoo! Toto blokování by se nem?lo dotknout služeb Facebook a Twitter, které zobrazují reklamu p?ímo uživatel?m ve feedu.
Jeden z velkých poskytovatel? prozradil Financial Times, že plánují instalovat novou technlogii na blokování reklam od spole?nosti Shine (Izraelský startup) do svých datacenter a spustit koncem roku 2015. Jen pro zajímavost do tohoto startupu investoval peníze i Li Ka-shing, nejbohatší muž v Asii. Zárove? kontroluje Hutchison Whampoa, jednu z nejv?tších telekomunika?ních skupin na sv?t?. Zam?stnávala p?es 280 tisíc lidí a m?la obrat 421 miliard USD.
Investice do reklamy na mobilních za?ízeních strm? roste a stává se nezanedbatelným zdrojem p?íjm? pro reklamní sít?. Dokonce tak velkým, že Google rozjel obrovskou kampa? pro provozovatelé interentových stránek, aby své stránky optimalizovali pro mobilní za?ízení. Mobilegeddon se však n?jak nekonal.
Operáto?i tvrdí, že musí investovat velké množství do rozvoje rychlého internetového p?ipojení. A velké reklamní sít? to nic nestojí. Pokud by si operáto?i mohli ukousnout z pen?z, co vyd?lávají reklamní sít?, mohli by své služby zlevnit a investovat více pen?z do vylepšení infrastruktury.
Související články
PPC v krizi posílí, giganti zvednou rozpočty
Dnes budu možná trochu koukat do křišťálové koule (kterou nemám), ale risknu to a otevírám tu diskusi na téma chování PPC trhu v době…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
Testování automatické reklamy AdSense 1
Když jsem poprvé psal v únoru o automatických reklamách Google AdSense, tak jsem byl celkem skeptický. Nev??il jsem tomu, že by dokázal Google…