Zrovna jsem cetl clanek v New York times o tom jak se Tesla pred koncem minuleho ctvrtleti snazila udelat rekord v dodavkach novych aut zakaznikum. A jak se po USA objevili ruzna parkoviste plna novych aut.
Groups of new vehicles are being detected in unexplained locations across the country. Evidence being posted online has raised questions about production, logistics, quality and even demand. https://www.nytimes.com/2018/10/01/business/tesla-cars-questions.html
Hned jsem si vybavil jak me na konci srpna oslovil nejaky broker, ze urgentne hledaji mista na kratkodobe skladovani aut. Tohle byl presne ten vzkaz co jsem dostal.
Hey John, my name is Dave ….. I work with breaker broker commercial here in California. I see you’ve got a piece of land 1991 Del Amo Boulevard in Torrance. I’ve got a client that I don’t know if it’s for lease or anything, but they could use overflow space for all the cars that they have their cars are actually brand new. They work with the of the just imagine Tesla or the GM any basically any manufacturer their company and their overflow flowing with cars. So their cars going to come in and come out that go into press videos stuff for trade shows and things like that. So they’re here today gone tomorrow, so maybe that could work for your space.
Související články
Brand positioning: Co je + p?íklady zna?ek
Silná positioning zna?ky je pro všechny firmy, které usilují o úsp?ch naprostou nutností. D?kazem jsou ?ísla. Zna?ky, které jsou konzistentn?…
Stěhujeme se na vesnici
Před zhruba rokem a půl jsme se poprvé centralizovali a přesunuli do kanceláří. V těch se nám ale už nelíbilo (hlavně kvůli dost hloupě…
Divoký západ na ?ínský zp?sob
Minulý ?lánek (Guest post: Covid-19 a business v ?ín?) se setkal s ne?ekan? velkým ohlasem a po diskuzi s Johnem je zde jeho volné pokra?ování…