Sympatické eshopy

souki.cz, 21. dubna 2013 ve 20:28:52, 47x přečteno
Sympatické eshopy

V poslední době jsme spustili pár zajímavých eshopů, takže vám je tu samozřejmě musím hned představit. První z nich bude BeChick.com. Na první pohled vlastně není nijak extra originální – prodává oblečení a doplňky stejně jako tisíc dalších, ale moc se mi líbí, jaký k tomu má přístup.

Eshop provozují dvě fashion blogerky Hanka a Veronika. Mají velmi úspěšný blog TheCzechChicks.com, kde se každý den fotí v čem jdou zrovna ven nebo co je kde zaujalo. Návštěvnost blogu by jim mohly závidět i větší eshopy a navíc to není náhodná návštěvnost, ale velmi věrná komunita. Děvčata se toho rozhodla využít a k blogu si otevřít eshop. A když se poptaly, kdo je na to nejlepší, tak samozřejmě skončili u nás. Jak jinak.

Na eshopu samotném není nic extra zajímavého – vybrala se hotová šablona, trochu upravila a za pár dní eshop běžel. Zajímavý je ale přístup děvčat. Průměrný český eshop si sežene dodavatele, naimportuje sto tisíc položek, nastaví cenu o 3% nižší než konkurence a prodává. Děvčata to ale vzala úplně jinak. Nasedla do auta, zajela do Itálie a tam dva dny chodila po buticích. Nakoupily tak jen co se do auta vešlo, ale hlavně jen to, co se jim líbilo.

Vrátily se domů a zboží nasypaly do eshopu. Opět ale s dost osobním přístupem – každou věc nafotily na sobě. Navíc každá položka dostala popis – nikoliv nudný SEO text, ale spíš minirecenzi. Výsledkem je, že v eshopu jsou produkty, které si jinde v ČR neobjednáte. Hlavně jim ale vytvořily přidanou hodnotu, což se tady málokomu daří. Co si koupíte radši – šaty, které jsou vyfocené na ramínku a nebo šaty vyfocené na vaší oblíbené blogerce, které navíc znáte z článku?

Pokračování na: souki.cz

Související články

O d?ležitosti stránek rozhoduje na kolik kliknutí se k ní dostane návšt?vník z hlavní stránky

John Mueller tentokrát na Google Webmaster Central hangout potvrdil jednu zajímavou teorii, která tu s námi je už n?jaký ten pátek. O…

Jak (ne)dělat dropshop

Poslední dobou se nám nějak množí affilové eshopy, které to dělají úplně špatně. Ztrácí desítky hodin úplně zbytečnou prací a pak…

Jak konkurovat velkým eshopům?

Na Webtrhu jsem teď zaregistroval dotaz, jak se může malý eshop vyrovnat gigantům jako je Alza, Mall a podobné. Chtěl jsem odpovědět jen…


Komentáře

(nezobrazuje se)