Poslední dobou se nám nějak množí affilové eshopy, které to dělají úplně špatně. Ztrácí desítky hodin úplně zbytečnou prací a pak jsou překvapení, že jim eshopy vůbec neprodávají. Rozhodl jsem se proto udělat menší seriál, jak si udělat úspěšný affil na eshop. Jako první díl sepíšu dohromady největší chyby, kterých se partneři dopouští.
Budu drze předpokládat, že jste partnery v affil.simplia.cz a progujete naše eshopy pomocí přeposílání objednávek. Většina rad půjde ale klidně uplatnit i jinde.
Naprosto zásadní je uvědomit si, proč vlastně mateřský eshop nabízí affil nebo dropship. Obvykle má dobré produkty, umí je dobře distribuovat a vyzná se v sortimentu. Zároveň je ale neumí na internetu pořádně prodávat – kdyby to uměl skvěle, tak nepotřebuje partnery s dropshopy. Co z toho vyplývá?
Spousta partnerů v názvech svých eshopů používá jméno mateřského obchodu. Popravdě mi není jasné, co si od toho slibují. Pokud chtějí nějak odchytávat zákazníky mateřského obchodu, tak jim to stejně bude brzo zatrhnuto. Hlavně si ale neuvědomují jednu drobnost – přenositelnost.
Související články
Dodavka kontejneru na bitcoin site v Texasu
Nedavno jsem si stezoval jak se mi uz nechce delat dalsi developersky projekt. Se stavenim bitcoinovych sites je to v podstate taky jak mini…
Pizza business a prestiz
Ten muj pizza business hodne lidem pripada jako totalni hovadina. Maji pocit, ze to neni dostatecne prestizni. Nechapou proc bych takovy business mel…
Jak se prosadit ve vyhledáva?ích – d?ležitá poznámka od Johna Muellera
Poslední dobou tady píšu ?lánky o SEO jen na základ? hangout? s Johnem Muellerem z Google, ale popravd? nic lepšího te? asi není :) Tentokrát…