Když jsem začal psát tento blog, rozhodl jsem se, že nebudu psát nekonkrétně, obecně a neurčitě. Věděl jsem, že když budu jmenovat a ukazovat prstem, jen tak bude možné některé věci změnit a nebo přinejmenším podnítit konstruktivní diskuzi. Čekal jsem, že přijdou negativní reakce. Přišly.
Kdo mohl tušit, že jedna nenápadná věta odstartuje události, které začaly vyhrožováním, přešly přes společný oběd plný úsměvů, aby skončily žalobou u Městského soudu v Praze.
V případě prohry mě uvedený článek bude stát minimálně nějakých 150 000Kč (100 000Kč pokuta, 30 000 soudní výlohy žalobce + 20 000 právnící na mé straně). Stane se. Nic to nezmění na tom, že stále budu považovat za důležité, aby se na o některých věcech z PPC branže mluvilo. Tak, jako třeba o oné otázce “společných reklamních účtů pro více inzerentů”. Společných účtech, které stále používá pro své klienty nejedna PPC agentura a sám Sun Marketing jejich několikrát propírané nevýhody přiznává přímo v žalobě.
O žalobě jsem se prvně zmínil na svém soukromém Twitteru a od té doby tato událost vyvolávala zvídavé dotazy mých přátel i lidí z oboru. Především pro ně je pak určen tento vlastní článek i náhled celého znění žaloby ve formátu PDF (490kb).
Související články
Podporuji Roberta Štípka v jeho sporu se Sun Marketingem
Nestává se často, aby si někdo dovoloval na českém internetu říkat nepříjemné pravdy o konkurenci. Robert Štípek si něco takového…
Jak se stát PPC?ka?em — p?íb?hy PPC?ka??
Navazuju na ?lánek Jak se stát PPC?ka?em s p?íb?hy t?ch, kte?í si tím prošli. Poprosila jsem 6 kamarád? PPC?ka??, aby mi posali své za?átky,…
Sun Marketing: Máme společné účty pro klienty, ale nesmíte o tom psát
Bylo mi jasné, že dříve, nebo později, přijde reakce některé z agentur, které zmiňuji v některých svých článcích. Jak už jsem uvedl…