Spousta lidí si vytvoří nějaký projekt a pak poptává linkbuilding. Ideálně odkazy z nějakých autoritativních stránek, které jim poskytnou dostatek síly zdolat ostatní ve vyhledávačích. Jenomže když se nad tím tak zamyslíte, tak ani nevíte co vlastně chcete. Musíte se totiž zamyslet, jaké odkazy vlastně potřebujete a jak je získat. Jenomže tohle jste měli vědět už na začátku. Neměli jste totiž žádný plán, žádnou strategii.
Linkbuilding je součástí projektu. Je to část propagace, která bude doprovázet váš projekt od začátku až do jeho konce. Musíte tedy spolupracovat v rámci komplexního plánu budování celého projektu. Pokud s ním nebudete počítat, tak nakonec skončíte u krabičkového nákupu odkazů, který popravdě také funguje, ale je drahý a často dosti neefektivní.
Cílovkou budou začátečníci, kteří o vydělávání na internetu slyšeli spousty legend, ale neovládají ani základy. Část z nich už se do něčeho už pustila, část o tom teprve uvažuje a pak tu máme zkušenější, kteří ovšem nemají takové výsledky jaké by si přáli. Všichni mají zkušenosti s internetem, umí se pohybovat na sociálních sítích a využívají emaily.
Blog bude sestaven s populárně laděných článků, které se dobře čtou, ale také píšou. Jedna třetina budou detailní návody a postupy, druhá třetina ve stylu populárně-bulvárních článků X tipů, X způsobů atd. Zbytek jsou články určené k monetizaci (představení služeb s affilaite programem, reklamní články).
Související články
Kdo je Martin Novotný a co má společného s Acomware?
Protože začínám v poslední době působit aktivněji ve společnosti Acomware, cítím potřebu vyjasnit zde moje vztahy s touto společností a…
Brand positioning: Co je + p?íklady zna?ek
Silná positioning zna?ky je pro všechny firmy, které usilují o úsp?ch naprostou nutností. D?kazem jsou ?ísla. Zna?ky, které jsou konzistentn?…
Tvorba strategie budování zpětných odkazů
Link builderů či služeb, nabízejících tisíce odkazů za kačku, je dnes plný internet. Proč ale zbytečně vyhazovat peníze za neúčinné…