Tak jsem vložil na blog štítky. Celkem dobrý guláš. Ani jsem nevěděl, že je občas používám. Kromě toho, že mají blahodárný efekt na SEO (hlavně seznam je snad šnupe ve velkém), tak občas celkem slušně pomohou ve vyhledávání tématických příspěvků. Právě to byl důvod proč jsem se je rozhodl spustit. Problém ovšem je, že jsem štítky nějak moc od začátku nepoužíval, takže počítám, že mám tak 700 blogpostů neoštítkovaných. Teď nastává otázka jestli se pustit do postupného oštítkovávání jednoho postu po druhém, anebo vymyslet nějakou automatickou metodu. Jde mi o to, že se v tom velkém množství balastu tady občas najde i nějaký ten funkční příspěvek, který by se mohl celkem někomu i hodit. Přeci jen některé věci se moc nemění. Takže teď co s tím? Vlézt do databáze a příspěvky, kde se nachází určitá slova ošťítkovat? Asi to bude nejrychlejší řešení. Doufám že něco nepokazím :)
Neviem ako Seznam ale Google má rád čerstvý content tak sa domnievam že oštítkovanie dosť starých vecí sa minie účinku (SEO) a hlavne keď oštítkuješ nejaké články ako „zlavňové coupony“ tak to tiež moc nepomôže lebo staré coupony už zvačša nefachajú.
ShuwiX: spíš jsem měl na mysli, když někdo hledá něco o GPR, tak že klikne na štítek a může se podívat na historii, kde jsem nejdřív nadšenej, pak naštvanej a teď mi je to úplně jedno :)
stitky alebo tiez tagy maju vyznam skor pre navstevnikov tak ako pises. Ja som spozoroval aj nejake vstupy pri nizko-konkurencnych spojeniach, na druhu stranu vznika duplicita. Urcite nedavaj stitky rovnake ako kategorie.
Související články
Hrajeme si se štítky ve WP
Ať si tvrdí kdo chce co chce, díky štítkům se dá poměrně hezky označit obsah každého postu. S takto pěkně označeným a roztříděným…
Vylepšený DomainView
Tak Verisign si znovu hráli. Tentokrát upravili svou aplikaci DomainView, která ve formě mraku štítku, známý třeba z WordPressu, ukazuje…
Zajímavá hračka od Verisign
VeriSign je společnost, která stojí za doménami prvního řádu .com a .net. Jejich databáze tak mají neuvěřitelnou hodnotu. Zvláště co se…