Ať si tvrdí kdo chce co chce, díky štítkům se dá poměrně hezky označit obsah každého postu. S takto pěkně označeným a roztříděným obsahem se pak dá celkem bez problémů dále pracovat. Základem je do WordPressu implementovaný get_the_tags(). Pomocí něj snadno získáme nejen seznam štítků, ale také všechny potřebné informace k nim. Jednoduchá ukázka, která nám vrátí štítky k článku ve formátu pro linkování.
Ale pojďme na štítcích i trochu vydělat. Snadno si totiž můžeme ke každému z nich přidat specifickou reklamu a tu pak zobrazovat. Ideální jsou k tomu 125×125 reklamy.
Samozřejmě se celý skript musí náležitě upravit. Výše zmíněná varianta by udělala z článku, který má u průměrného postu 10 štítků menší řádkovou inzerci. Možnost je tak vždy nechat první nejlepší inzerát pomocí stačí druhé if nahradit elseif. Stačí si s tím vším trochu pohrát.
Ještě jedna rada nakonec pokud jste štítkování dříve nevěnovali moc pozornost a potřebujete obsah nějak automaticky dooštítkovat, doporučují plugin Simple Tags (http://wordpress.org/extend/plugins/simple-tags/). Dokáže jednak hromadnou úpravu štítků, ale také automatické oštítkování velkého počtu článků.
Související články
Gutenberg velká zm?na ve WordPress anebo jen další editor?
V poslední verzi WordPress 4.9.8 se objevila výzva a? odzkoušíte nový editor Gutenberg, který se má oficiáln? objevit od WordPress 5.0. Ten by…
Pár obchod? na eToro aneb hrajeme si v malém
Minulý týden jsem si kv?li investici do $FTCV z?ídil ú?et u eToro. Za?al jsem si s eToro trochu více hrát a p?iznám se, že se mi to zalíbilo…
Jak jednoduše a automaticky vkládat do p?ísp?vk? ve WordPress další obsah
Dneska bych se s vámi rád pod?lil o jednu vychytávku, kterou používám u WordPress. Ob?as se mi stává, že pot?ebuji vložit n?jaký obsah do…