Jasn?, je sezóna, lidi šíli, ?ísla lítají, nikdo nic nestíhá. Opravit chyby, vykrýt rezervy a najít p?íležitosti, jak váno?ní sezónu využít. ?as na to je dávno pry?. Te? už jen poslední vychytávky a hlavn? kampan? co nejlíp cenov? uko?írovat, aby to vyšlo co nejlépe.
Nenesu žádná nová kouzla. T?chto 5 v?cí mi leží v hlav? když sleduju váno?ní a pováno?ní chování inzerent? a i když nejde o nic co byste ne?ekali, hromada inzerent? odlišný vývoj kampaní ve váno?ní sezón? nebere v potaz a jede ve stejných kolejích jako celý rok.
Inzerenti si mohou dovolit zvyšovat nabídku a tla?it se na p?ední pozice, aby p?itáhli co nejvíce zákazník? práv? k sob?. Ti, co to ceny nezvyšují, se obvykle v pozicích propadají, protože je za?nou p?eskakovat ti, kte?í nespí. Jak to vypadá, když zaspí m?žete vid?t v reportech konkurence. Vídám tam te? inzerenty, kte?í se dokázali jen za listopad propadnout o dv? až t?i p?í?ky. A pak jsou tam ti, kte?í šli stejnou rychlostí nahoru. Jedni se po vánocích poplácají po ramenou za nižší PNO, druzí oslaví násobné tržby.
?ím více se blíží Št?drý den, tím rychleji lidé celý nákup provedou. V pr?m?ru ?asto neprokliknou reklamu p?ed nákupem tolikrát jako d?íve a jejich získání tak z tohohle pohledu není tak nákladné. Hlavní vliv to má na remarketing — zkracuje se i doba, kdy má smysl pokoušet se znovu p?esv?d?ovat.
Související články
Cookie lišta v PPC: jak uhlídat PPC kampan?
Že s novou opt-in cookie lištou klesnou tržby nam??ené v Google Analytics a PPC systémech si dal dohromady snad každý. V PPC komunit? celkem…
P?ipravte PPC kampan? na rok 2017
Dnes jsem m?la na E-Business Akademii dvacetiminutovou p?ednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat fakt…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…