V článku E-mailing, fax nebo klasický dopis lze nalézt zajímavé srovnaní těchto metod a jejich účinnost. Jednotlivé marketingové formy se od sebe velmi liší, přestože jsou stále všechny tři závislé na psaném textu. Stručná analýza metod přímého oslovení může být přínosná nejen při provozu e-shopu, ale i v ostatních oblastech podnikání.
Poněkud překvapivé je i hodnocení faxu jako určitým způsobem použitelného kanálu pro oslovení potenciálních zákazníků. Nicméně autor článku má své teze poměrně zajímave zdůvodněné. Každpopádně doporučuji přečíst si celý článek na serveru Inblog.
Související články
Funguje virální marketing?
Možná jste se s pojmem virální marketing již setkali. Pokud ne, již z názvu lze odvodit, že se jedná o marketingovou techniku založenou…
Jak mi jde investování XX. – shrnutí za b?ezen 2021
Investovat do akcií jsem za?al koncem roku 2012. Nebylo na tom nic náro?ného, prost? jsem zašel do Fio, z?ídil si ú?et pro investování p?es…
Zonky za?ali rozesílat celkem povedený p?ehled portfólia
Dnes mi ze Zonky p?išel email „Vaše portfolio na Zonky“. Jedná se o p?ehled toho jak si vedete v porovnání s ostatními, jednoduchá analýza…