Špehování konkurence s Auction Insights

vetrovka.cz, 27. května 2015 ve 17:46:08, 66x přečteno

Chování konkurence je dost zásadním faktorem, který ovliv?uje PPC kampan? a m?že dost zahýbat s jejich vývojem nahoru i dol?, aniž byste cokoliv v kampaních zm?nili. A p?estože se asi nikdy nebudeme snažit tup? kopírovat kroky konkurence, m?li bychom je co nejlépe znát, jinak nám hrozí, že chybn? vyhodnotíme vlastní kroky. Aktivity konkurence p?ímo ovliv?ují cenu za klik, kterou platíme a tím i náš vlastní výkon.

Do kampaní konkurence nevídíme, ale Auction Insights report v Google AdWords mnohé informace a odpov?di na otázky poskytnout dokáže. Report lze stáhnout pro jednotlivá klí?ová slova, sestavy, kampan? nebo jakýkoliv jiný výb?r ?ásti ú?tu podle filtr? nebo štítk?. Zkrátka statistiky aukcí jsou reporty s velkým množstvím zajímavých ?ísel, které nám pomohou zodpov?d?t práv? leckteré otázky ohledn? chování konkurence. A? už jsou to otázky klienta, šéfa, nebo vaše vlastní, statistiky aukcí mohou pomoci odpov?d?t.

Základní p?ehled o konkurenci vám poskytne p?ehled pro pár d?ležitým klí?ových slov, o kterých si myslíte, že by na n? m?l každý váš konkurent chtít inzerovat. Už jen ze samotné znalosti toho, kdo jsou konkurenti, kte?í cílí klí?ová slova, dokážete odhadnout jejich pravd?podobnou strategii v nabízení cen. Jestli je to eshop, pojede na výkon a s cenami bude opatrn?jší nebo p?ímo zna?ka, která bude usilovat o p?ední pozice a ochotn? platit vyšší cenu.

Report je dobré ud?lat pro jednotlivé ?ásti ú?tu. V tomhle p?ípad? t?eba podle oštítkovaných typ? kampaní. Tak, abychom v?d?li jak si oproti konkurenci vedeme t?eba na klí?ová slova obsahující zna?ku nebo na produktové dotazy. Zjistíte tak, kde ztrácíte, a pokud tušíte, že konkurent si m?že dovolit zhruba to, co vy, odhadnete i velikost rezervy.

Pokračování na: vetrovka.cz

Související články

Jak si vede v AdWords vaše konkurence?

Chtěli byste vědět, kolik utrácí v PPC vaše konkurence, jaká používá klíčová slova, kolik platí za klik a jak jim to vynáší? S tím…

Aktuální stav nTLD

O nTLD píšu spíše zajímavosti. Popravd? ale v sou?tu to s nimi není zas tak dobré. Za poslední roky nezískaly zrovna dobrou pov?st.…

Tak jsem neodolal a koupil SPAC $HOL, který p?ivede spole?nost Astra

Minulý týden jsem p?ikoupil do mého Rostoucího portfólia SPAC $VACQ. Pokud vše p?jde podle plánu tak na akciový trh p?ivede spole?nost Rocket…


Komentáře

(nezobrazuje se)